Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با کاهش میزان بیماری در مرکز استانس منان در جدید‌ترین رنگ بندی کرونایی شهرستان سمنان به رنگ آبی درآمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، در حال حاضر شهرستان های آرادان و سرخه نارنجی و شهرستان دامغان، شاهرود، گرمسار، مهدیشهر و میامی زرد است.

خوشبختانه هیچکدام از هشت شهرستان استان سمنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد و از این رو برای جلوگیری از وضعیت بحرانی باید مردم از عادی انگاری پرهیز کنند و همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کما کان بهترین روش برای جلوگیری از شیوع بیماری توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی، پرهیز از حضور در تجمعات، زدن ماسک و تزریق و تکمیل واکسیناسیون است و مردم باید به این مهم توجه داشته باشند.

بستری شدن یک بیماری جدید در سمنان

این درحالی است که براساس آمارهای رسمی یک بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شد.

دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان درباره آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس گفت: از ابتدای بروز بیماری کرونا تا کنون 60 هزار و 346 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌اند.

وی تصریح کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به یازده هزار و 755 نفر رسیده است و چهل و هشت هزار و 581 بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

108 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی بستری شدند

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام/ ثبت 2 ‌فوتی و 16ابتلای جدید

تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های گیلان به 149 نفر کاهش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید19 از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به 10 هزار و 539  نفر رسید.

انتهای پیام/363/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بیماری کرونا استان سمنان شیوع بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است