Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@12:28:53 GMT

افشاگری سرمربی تیم ملی قرقیزستان از تصمیم شمسایی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۱۸۹۶

افشاگری سرمربی تیم ملی قرقیزستان از تصمیم شمسایی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا با غلبه بر مالدیو، ترکمنستان و قرقیزستان جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کرد.

ایران در بازی آخر خود برابر قرقیزستان با نتیجه ۸ بر ۱ پیروز شد. مسابقات این مرحله در منطقه آسیای مرکزی به میزبانی قرقیزستان برگزار شد و شکست سنگین میزبان، استعفای سرمربی این تیم را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«امیرجان موکانوف» سرمربی تیم ملی قرقیزستان در تازه‌ترین گفتگوی خود اشاره‌ای به عملکرد تیمش در این مرحله و دلایل قبول شکست برابر ترکمنستان و ایران داشته است.

او درباره اینکه ایران دست به تغییر نسل زده است و ترکیب این تیم نسبت به جام جهانی ۲۰۱۶ به نسبت قابل توجهی جوان شده است، گفت: نسل طلایی ایران که در جام جهانی ۲۰۱۶ به مدال برنز رسید در اکثر موارد به کار خود در تیم ملی پایان داده‌اند. البته حسن زاده همچنان بازی خواهد کرد اما تیم آینده ایران از نسخه بیشکک تشکیل می شود.

سرمربی قرقیزستان با نام بردن از علی اصغر حسن زاده در واقع از تصمیم وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران برای مرحله نهایی انتخابی جام ملت‌های آسیا رونمایی کرده است. حسن زاده کاپیتان سابق تیم ملی و چند بازیکن دیگر باتجربه هرچند در مرحله مقدماتی از سوی شمسایی دعوت نشدند اما با شرایطی که تیم ایران دارد احتمال بازگشتشان به تیم ملی کم نیست.

کد خبر 5473284 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی فوتسال ایران علی اصغر حسن زاده وحید شمسایی قرقیزستان قهرمانی آسیا فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران قهرمانی آسیا تکواندو فوتسال تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان مهدی طارمی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ آمادگی کامل وجود دارد، گفت: صندوق‌های الکترونیکی اخذ آرا دریافت شده و آموزش‌های لازم نیز در حال ارائه به مردم و مسئولان اجرایی است.

قاسم عزیز زاده گرجی افزود: فرایند انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه جاری در این حوزه انتخابیه به صورت کاملا الکترونیک برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه۴۰۸ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: افرادی که در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر رأی دادند و افرادی که در دیگر حوزه‌های انتخابیه رأی ندادند می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: صدا و سیمای مازندران نیز علاوه بر ضبط فیلم‌های تبلیغاتی، مناظره‌هایی نیز بین کاندیدا‌های حوزه انتخابیه قائم شهر تهیه کرده که در حال پخش است

عزیز زاده گرجی با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی تا ۷صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت:عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران حوزه انتخابیه قائم شهر مشخص شدند سلامت انتخابات بسیار مهم و صیانت از آرای مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد