Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گزارش خدمات مبارزه با فساد اداری قزاقستان رئیس سابق اداره پلیس استان «پاولودار» به دلیل دریافت رشوه تحت تعقیب قرار دارد.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «نورلان ماسیم اف» رئیس سابق اداره پلیس استان پاولودار پسر عموی رئیس سابق کمیته امنیت ملی قزاقستان تحت تعقیب قرار گرفته است.

بر اساس گزارش خدمات مبارزه با فساد اداری منطقه پاولودار، تحقیقات مقدماتی علیه رئیس سابق اداره پلیس این استان به ظن گرفتن رشوه (طبق ماده 366 قسم 4 قانون کیفری) آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادگاه تحقیق این اتهام را به صورت غیابی اعلام و حکم بازداشت وی را صادر کرد. با این حال، نورلان ماسیم اف در فهرست افراد تحت تعقیب قرار گرفته است.

خدمات مبارزه با فساد استان پاولودار خاطرنشان کرده که در چارچوب این پرونده مجموعه‌ای اقدامات عملیاتی – جستجویی لازم برای تعیین محل اختفای وی و سایر اقدامات تحقیقاتی با هدف روشن شدن تمامی شرایط پرونده در حال انجام است. بر اساس نتایج تحقیقات، تصمیم مناسبت اتخاذ خواهد شد.

نورلان ماسیم اف که پسر عمومی «کریم ماسیم اف» رئیس سابق کمیته امنیت ملی قزاقستان است، در 15 ژانویه پس از ناآرامی‌های گسترده در این کشور از سمت خود به عنوان رئیس اداره پلیس منطقه پاولودار برکنار شد. وی از نوامبر سال 2019 این سمت را بر عهده داشت.

در تاریخ 22 آوریل مشخص شد که دادگاه حکم بازداشت وی را در چارچوب یک پرونده فساد صادر کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قزاقستان مبارزه با فساد رشوه اداره پلیس رئیس سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، بازیکن سابق استقلال که سومین فصل بازی در هوادار را تجربه می‌کند و بازوبند کاپیتانی را نیز در اختیار دارد، در هفته‌های گذشته عملکرد خیره کننده‌ای داشته است.

شجاعیان در سال جدید با آمادگی بالا در زمین حاضر می‌شود‌. این هافبک طراح در بازی با فولاد دبل کرد و مقابل گل گهر نیز تک گل پیروزی بخش هوادار را به ثمر رساند. داریوش اگرچه در بازی با پیکان نتوانست گلی بزند اما پاس گل اول هوادار را به زیبایی هرچه تمام‌تر داد و زمینه ساز گل محسن سفیدچغایی شد.

درخشش داریوش شجاعیان در جام حذفی نیز ادامه پیدا کرد و او در دقیقه ۱۰ نخستین گل هواداری‌ها را به ثمر رساند. او در این فصل ۶ گل برای تیمش زده و بهترین فصل حضور در این تیم را سپری می‌کند.

دیگر خبرها

  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا
  • محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • ادامه سرکوب و اخراج استادان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد