Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:47:20 GMT

رنگ کرونایی آذربایجان غربی، زرد مایل به آبی شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۲۲۶۶

رنگ کرونایی آذربایجان غربی، زرد مایل به آبی شد

علی افشانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر شهرستان چایپاره در شمال آذربایجان غربی وضعیت نارنجی کرونایی دارد.

وی اضافه کرد: همچنین پنج شهرستان بوکان، سردشت، مهاباد، پیرانشهر و نقده در جنوب آذربایجان غربی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه ارومیه، همچنان در وضعیت زرد است، ادامه داد: همچنین شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت، خوی، سلماس و چالدران در شمال استان و اشنویه، تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در جنوب استان وضع زرد کرونایی دارند که امیدواریم به سمت نارنجی و قرمز حرکت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی اظهار کرد: طبق برآورها وضع تکاب نسبت به هفته گذشته نامناسب تر و پلدشت، خوی، پیرانشهر، نقده و شاهین دژ نسبت به هفته پیش بهتر شده و دیگر شهرستان ها تغییر وضعیتی نداشته اند.

وی تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همه افراد جامعه در این وضعیت ضروری است که امیدواریم با اهتمام شهروندان، از وضعیت نارنجی و زرد به سمت آبی حرکت کنیم.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از اواسط اسفند امسال فروکش خیز ششم کرونا را تجربه کرده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی کووید-19 ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی کووید 19 ویروس کرونا آذربایجان غربی کووید 19 ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.   وی در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی