Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل کارخانه یاتاقان بوش با بیان اینکه با ورود دادستانی تاکستان قزوین به رفع موانع تولید این کارخانه ۴۰۰ نفر جذب کرده است، گفت: با رفع مشکلات، تولید کارخانه ۷برابر شد. میرصمد قریشی مدیرعامل کارخانه یاتاقان بوش درگفت‌وگو با میزان با بیان اینکه با ورود دادستانی تاکستان به رفع موانع تولید زمینه جذب و اشتغال ۴۰۰ نفر در این کارخانه فراهم شد، تاکید کرد: در صورت مرتفع نشدن این مشکلات، روند تولید در این کارخانه با مشکلاتی مواجه می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه این کارخانه در زمینه تولید یاتاقان فعالیت دارد، اظهار کرد: با رفع موانع تولید این کارخانه علاوه بر جذب نیروی کار جدید، زمینه افزایش تولید با روند رو به رشدی همراه شد به طوری که شاهد رشد ۷ برابری تولید بودیم.

مدیر عامل کارخانه یاتاقان بوش با تاکید بر این که در راه تولید از ۲ شرکت دانش بنیان نیز بهره گرفته ایم، گفت: در حال حاضر مشکلی در زمینه اختصاص زمینی که خریداری و وجه آن پرداخت شده، اما تحویل گرفته نشده است وجود دارد که در صورت رفع این مشکل ۲۵۰ نفر دیگر نیز مشغول به کار خواهند شد.   وی در ادامه ضمن قدردانی از قوه قضاییه و با تاکید بر اینکه حمایت دستگاه قضایی از صنعتگران و تولیدگران باعث دلگرمی آنان است،اظهار کرد:تمام توان مان را بکار گرفته ایم در صورت رفع مشکلات باقی مانده در زمینه مواد اولیه تولیداتمان به خودکفایی برسیم و ضمن جلو گیری از خروج سالانه ۲۰میلیون ارز از کشور ۱۵میلیون ارزآوری داشته باشیم.         بیشتر بخوانید:         مشکلات ۱۹۳ واحد تولیدی استان سمنان با حمایت قضایی مرتفع شد  انتهای پیام/ برچسب ها: تاکستان تولید اشتغال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تاکستان تولید اشتغال رفع موانع تولید یاتاقان بوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور و حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار بخش کشاورزی موجب تحول و جهش تولید در این بخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعال‌تر شوند، افزود: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود ۱۶۱ تعاونی و تشکل بخش کشاورزی، گفت: در راستای مردمی‌سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

وی تصریح کرد: گیاهان دارویی و سایر بخش‌های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد.

احمدزاده خاطرنشان کرد: وجود آب فراوان، زمین‌های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند.

کد خبر 747964

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد