Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@03:24:58 GMT

۳ بیمار کرونایی در استان قزوین جان خود را از دست دادند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۲۴۳۱

۳ بیمار کرونایی در استان قزوین جان خود را از دست دادند

گروه استان‌ها- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از قطع شدن روند روزهای بدون مرگ‌ومیر کرونایی بعد از ۸ روز خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ بیمار بدحال کرونایی به علت علائم شدید بیماری و ضعف جسمانی مفرط جان خود را از دست دادند. - اخبار استانها -

جلال رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوینبا اشاره به کاهش 11 درصدی نرخ روزانه ابتلای قطعی به کرونا در استان اظهار داشت: در 24 ساعت اخیر 8 مورد ابتلای قطعی به کرونای جدید در آزمایشگاه‌های منتخب کووید-19 استان قزوین شناسایی شد که این آمار در قیاس با روز قبل فقط یک نفر کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افزایش 45 درصدی نرخ روزانه بستری‌های کرونایی خبر داد و گفت: در شبانه‌روز گذشته 42 بیمار کرونایی جدید به دلیل علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان قزوین بستری شدند که این آمار در مقایسه با روز پیش 13 نفر افزایش پیدا کرده است.

رحمانی با اشاره به تثبیت تعداد بیماران کرونایی بدحال اضافه کرد: در حال حاضر 3 بیمار کرونایی با وضعیت وخیم جسمانی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان قزوین زیر دستگاه کمک‌تنفسی یا ونتیلاتور بستری شده‌اند که این آمار نسبت به روز گذشته تفاوتی نکرده است.

وی همچنین از قطع شدن روند روزهای بدون مرگ‌ومیر کرونایی بعد از 8 روز خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته 3 بیمار بدحال کرونایی به علت علائم شدید بیماری و ضعف جسمانی مفرط جان خود را از دست دادند که این میزان فوتی می‌تواند زنگ خطری برای واکسن‌نزده‌ها و کسانی باشد که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رها کرده‌اند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ادامه به افزایش 22 درصدی موارد بهبودیافتگان کرونایی روزانه اشاره کرد و افزود: در شبانه‌روز اخیر 33 بیمار کرونایی با علائم قطعی بهبود و نقاهت از بیمارستان‌های استان قزوین مرخص شدند که این آمار از روز گذشته 6 نفر بیشتر شده است.

رحمانی از افزایش 7 درصدی جمعیت کل بستری‌های کرونایی فعلی استان قزوین هم خبر داد و گفت: در حال حاضر 123 بیمار کرونایی به خاطر داشتن علائم تنفسی حاد در بیمارستان‌های استان قزوین بستری شدند که این آمار نسبت به روز قبل 8 نفر افزایش یافته است.

تعداد بیماران بدحال کرونایی در قزوین 5 برابر شدنرخ ابتلای کرونایی در قزوین 60 درصد کاهش یافتنرخ بستری‌های کرونایی در قزوین 43 درصد افزایش یافت

وی با اشاره به توقف نرخ رشد واکسیناسیون عمومی ضد کرونا در 24 ساعت گذشته ادامه داد: در این میان فقط میزان پوشش واکسیناسیون دوز اول در بین کودکان و نوجوانان 5 تا 12 ساله استان قزوین با اندکی افزایش به 18.29 درصد رسید.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین ویروس کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا بیمارستان های استان قزوین بیمار کرونایی خبر داد و گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۶۹ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان مراجعه کردند و ۸۸ نفر نیز بستری شدند.

میثم معزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ساعت ۷:۰۰ نهم اردیبهشت تا ساعت ۷:۰۰ امروز دهم اردیبهشت، ۸۱۵ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان مراجعه کردند، همچنین از ۷:۰۰ تا ۱۳:۰۰ امروز در مجموع تاکنون ۱۰۶۹ مراجعه کرده‌اند که ۸۸ نفر بستری و مابقی سرپایی درمان شدند.

وی افزود: شهروندان باید تلاش کنند با توجه به میزان آلودگی جز در مواقع اضطرار از منزل خارج نشوند، در صورت خروج حتماً ماسک فیلتردار همراه داشته باشند و از مایعات به مقدار زیاد استفاده کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: بیماران قلبی، تنفسی و افرادی که سابقه بیماری آسم دارند به هیچ عنوان نباید از منزل خارج شوند.

کد خبر 749115

دیگر خبرها

  • نمایندگان قزوین پیگیر افزایش حقوق کارگران باشند
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست