Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@10:59:55 GMT

تغییر قانون استفاده از ماسک در پرتغال

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۲۵۴۶

"مارسلو ربلو دی سوسا"، رئیس جمهوری پرتغال، روز گذشته (پنجشنبه) با صدور فرمانی قانون استفاده اجباری از ماسک را برای برخی شرایط در این کشور تسهیل کرد. ناطقان: وزیر بهداشت پرتغال روز گذشته در این باره در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: شورای وزیران موافقت کرد که شرایط برای استفاده غیراجباری از ماسک تسهیل شود.

با این حال به گفته این مقام مسوول، استفاده از ماسک در مکان‌هایی که اغلب افراد آسیب‌پذیر در آن حضور دارند مانند خانه‌های سالمندان، مراکز بهداشتی و وسایل حمل‌ونقل عمومی همچنان اجباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش شینهوا، این مقام مسوول با اشاره به اینکه همه گیری کووید۱۹ هنوز به پایان نرسیده تصریح کرد که ممکن است اقدامات محدودکننده مجدداً با توجه به شرایط همه گیری این بیماری در این کشور در آینده تغییر کرده و برخی محدودیت‌ها بازگردد. منبع: ایسنا برچسب ها: تغییر قانون ، استفاده از ماسک ، پرتغال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تغییر قانون استفاده از ماسک پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل با بیان اینکه دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار است، گفت: ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته امروز ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: تلاش کارگران و کارفرمایان خنثی‌گر تحریم‌های دشمن و موتور محرک رونق اقتصادی در کشور است.

مدیرکل کار رفاه و امور اجتماعی استان اردبیل گفت: دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار بوده و همگان باید در این مسیر که راه ترقی کشور است همگام باشیم.

کد خبر 749153

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای کارگران/ شکل قراردادهای موقت تغییر می‌کند؟
  • تغییر نام باشگاه استقلال؛ بدون مشکل یا تنش‌زا/ قانون چه می‌گوید؟
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!