Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کرم احمدیان» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در مرحله مقدماتی لیگ دسته اول بسکتبال کشور موفق شد با صدرنشینی دور دوم و جمع ۱۶ تیم برتر راه پیدا کند.

وی افزود: در مرحله اول حذفی تیم کرمانشاه هر ۲ مسابقه خود را برابر خانه بسکتبال شاهرود پیروز شد و توانست به دور دوم صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدیان یادآوری کرد: در این مرحله خانه بسکتبال کرمانشاه به مصاف اویژه صنعت مشهد رفت اما با قبول ۲ شکست پیاپی نتوانست به مرحله بعدی راه یابد.

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه تصریح کرد: تیم کرمانشاه در مسابقه اول ۸۶ بر ۷۶ و در مسابقه دوم نیز ۷۱ بر ۶۶ نتیجه را به حریف مشهدی واگذار کرد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

وی ادامه داد: مقاومت بسیج دیگر نماینده کرمانشاه در مسابقات بود که در همان مرحله گروهی از رقابت ها حذف و موفق به صعود نشد.

احمدیان در پایان حضور تیم خانه بسکتبال کرمانشاه تا این مرحله از رقابت ها را کار بزرگی دانست و گفت: این تیم در حالی با هزینه حدود ۶۰ میلیون تومانی پا به این رقابت ها گذاشت که دیگر رقبای آن ها با هزینه های میلیاردی در مسابقات حاضر شدند.

برچسب‌ها فدراسیون بسکتبال بسکتبال کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال بسکتبال کرمانشاه فدراسیون بسکتبال بسکتبال کرمانشاه خانه بسکتبال کرمانشاه رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

کد خبر 6090279

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال