Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@09:33:01 GMT

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۲۷۰۴

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

جنرال الکتریک یکی از شرکت های آمریکایی و بسیار پیشرو در صنایع گوناگون است و در صنعت لوازم خانگی ، برند بسیار معتبری به شمار می رود. در میان تولیدات متنوع این شرکت ، یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک جایگاه ویژه ای در بازار ایران کسب کرده است، دلیلش هم کیفیت و عمر مفید بالای این محصولات و فناوری پیشرفته به کار رفته در آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبعا سرویس و تعمیر چنین لوازمی نیازمند دانش فنی ، مهارت و تجربه تخصصی است. نمایندگی جنرال الکتریک با بهره گیری از تکنسین های تخصصی و دوره دیده در زمینه نصب ، سرویس و تعمیر کلیه لوازم خانگی جنرال الکتریک، همواره و در اسرع وقت در خدمت شما عزیزان خواهد بود. کافی است با شماره 78415-021 تماس حاصل فرمایید یا به وبسایت نمایندگی جنرال الکتریک و مراکز مجاز تعمیرات به نشانی services-generalelectric.com مراجعه نمایید. کارشناسان ما در مرکز خدمات مشتریان و امور گارانتی جنرال الکتریک ضمن ارایه مشاوره رایگان تلفنی ، درخواست تعمیرات محصولات خانگی شما را ثبت کرده و در اسرع وقت هماهنگی لازم را جهت اعزام سرویسکاران به محل شما ، انجام خواهند داد.

ارائه خدمات نصب در نمایندگی های جنرال الکتریک

یکی از خدمات ما در مراکز خدمات پس از فروش جنرال الکتریک ، نصب اصولی لوازم خانگی و آموزش استفاده  صحیح از آنها است. نصب محصولات خانگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به خصوص در مورد لوازم بزرگ. اگر نصب به درستی انجام نشود و دستگاه کامل تراز نگردد ، به هنگام کار سر و صدای ناهنجار ایجاد می کند. مهمتر از آن ، به مرور زمان اجزای داخلی به دلیل لرزش زیاد ، مستهلک شده و خیلی زود نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا خواهند کرد. در بسیاری از موارد هم پیش می آید که پس از نصب اولیه ، لازم است لوازم خانگی مجددا نصب یا تراز شوند. مثلا پس از اسباب کشی یا حتی پس از انجام تعمیرات داخلی ساختمان ؛ خلاصه به هر دلیلی که دستگاه از جای اولیه خودش خارج شود. در همه این مراحل ، چه نصب اولیه و چه پس از آن ، تکنیسین های تخصصی ما در مراکز نمایندگی جنرال الکتریک (به شماره تماس : 78415-021) آماده ارائه خدمات نصب به شما عزیزان می باشند. در ضمن پس از نصب ، نحوه صحیح استفاده از این لوازم و نکات بسیار مهمی در مورد نگهداری آنها ، توسط این تکنسین ها آموزش داده خواهد شد.

نکاتی که قبل از مراجعه سرویسکاران برای نصب باید در نظر داشته باشید

لطفا قبل از مراجعه سرویسکاران نمایندگی های جنرال الکتریک ، به موارد زیر توجه داشته باشید. این موارد برای صحت انجام کار الزامی است:

۱. سطح محل نصب ، هموار و تمیز باشد.

۲. لوله کشی های داخلی ساختمان به خصوص لوله های منتهی به لوازم خانگی پوسیدگی یا نشتی نداشته باشند.

۳. اگر یخچال فریزر جنرال الکتریک یا ساید بای ساید شما مجهز به سیستم یخساز و آب سرد کن است، حتما تا محل نصب ، لوله کشی آب انجام شده باشد.

۴. محل در نظر گرفته شده برای نصب یخچال فریزر یا ساید بای ساید جنرال الکتریک خیلی گرم نباشد و فضای کافی برای تهویه هوا در تمامی اوقات را داشته باشد.

۵. لوله خروجی تخلیه برای لباسشویی جنرال الکتریک و همچنین ظرفشویی آن تعبیه شده باشد.

۶. پریز برق در نزدیکی محل نصب وجود داشته باشد.

۷. برای لوازم برقی بزرگ حتما از همان ابتدا و قبل از نصب ، محافظ برق تهیه نمایید. نوسانات برق در بسیاری از مواقع به برد الکترونیکی دستگاه آسیب می رساند و هزینه بالایی به شما تحمیل می کند.

نمایندگی های جنرال الکتریک و تعمیر محصولات خانگی این برند

تعمیر لوازم خانگی به طور کلی مقوله حساسی است. چرا؟ به یک دلیل بسیار ساده و البته مهم. تعمیر در صورتی درست و با هزینه واقعی انجام می شود که تعمیرکار ، کارش را بلد باشد. وگر نه ،‌ در اکثر موارد ، به دلیل تشخیص غلط عیب دستگاه ، دو مشکل بزرگ دیگر به بار می آید. یکی اینکه باعث دوباره کاری و همه دردسرهایش می شود. دوم و شاید مهمتر اینکه هزینه هنگفتی به صاحبان لوازم خانگی تحمیل می کند. برای پیشگیری از چنین شرایطی ، بهترین کار مراجعه به مراکز مجاز تعمیرات در نمایندگی جنرال الکتریک است تا مطمئن باشیم که مهمترین مرحله ، یعنی عیب یابی ، به درستی انجام می شود.

چرا تا این اندازه روی مساله عیب یابی تاکید داریم؟

جواب مختصر این سوال چیزی نیست جز کیفیت لوازم خانگی جنرال الکتریک. کیفیت قطعات فابریک و فرایند مونتاژ در کارخانجات جنرال الکتریک در حدی است که قطعات این دستگاه ها ، به این سادگی ها خراب نمی شود ، البته به شرط استفاده صحیح از آنها. به همین دلیل، عمدتا مشکل پیش آمده برای محصولات این شرکت صرفا با یک سرویس ساده ، بر طرف می شود و نیازی به تعویض یا تعمیر قطعات نیست. البته به این شرط مهم که عیب دستگاه کاملا دقیق تشخیص داده شود. معمولا اولین راهی که به ذهن سرویسکاران نا وارد می رسد ، تعویض قطعات است!

استانداردهای تعمیر در مراکز خدمات پس از فروش جنرال الکتریک

معیارهای حرفه ای در نمایندگی جنرال الکتریک ، برای ارایه کلیه خدمات پس از فروش ، همگی در جهت رسیدن به بیشترین رضایت مشتریان گرامی است.

خلاصه این استانداردهای حرفه ای را می توانید درادامه مشاهده کنید:

تعمیرکار لوازم خانگی جنرال الکتریک ، باید تکنسین تخصصی و دوره دیده باشد. همه سرویسکاران جنرال الکتریک باید از تجربه و مهارت کافی برخوردار باشند.

این دو اصل در واقع تضمین می کنند که عیب یابی به صورت درست و اصولی انجام شود.

تکنسین ها باید طبق هماهنگی قبلی با مشتریان گرامی و در زمان مقرر در محل حاضر شوند. کار تعمیر محصولات خانگی ، باید تماما در محل مشتری انجام شود و نیازی به انتقال لوازم خانگی به مراکز تعمیر یا نمایندگی های جنرال الکتریک نباشد.

البته در برخی موارد استثنایی مانند تعمیر برد الکترونیکی دستگاه ، چاره ای جز انجام تعمیرات در تعمیرگاه های مرکزی نیست. در بسیاری از موارد استثنایی هم لازم نیست کل دستگاه به تعمیرگاه های مجاز منتقل شود.

برای استفاده از مشاوره رایگان تلفنی و ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک ، کافی است با شماره 78415-021 تماس حاصل فرمایید. در خارج از ساعات کاری هم می توانید درخواست آنلاین تعمیرات را در وبسایت ما به نشانی services-generalelectric.com ثبت نمایید. در صورت ثبت درخواست آنلاین ، کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

آشنایی با ایراد های متداول و تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

در تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک ، تجربه نقش بسیار مهمی دارد، زیرا بسیاری از خرابی های این محصول محدود است به چند ایراد متداول ، و هر چه تجربه تعمیرکار بالاتر باشد ، راحت تر و سریع تر می تواند علت ایراد را پیدا و رفع کند. البته آشنایی کلی با این ایرادها برای صاحبان یخچال های جنرال الکتریک بسیار مفید است ، زیرا عامل اصلی بروز آنها در بسیاری از موارد استفاده ناصحیح از دستگاه است. اطلاع از این ایرادها کمک می کند که از این لوازم درست استفاده کنیم. برای اطلاع از ایراد های متداول یخچال فریزر جنرال الکتریک و نحوه استفاده صحیح از آن به صفحه تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در وبسایت نمایندگی جنرال الکتریک مراجعه فرمایید. همه این موارد ، برای انواع ساید بای ساید جنرال الکتریک هم برقرار است.

نقش ارورها در عیب یابی و تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک و البته همه انواع یخچال فریزر این برند ، کاملا بستگی به عیب یابی صحیح آنها دارد. هنگام بروز مشکل ، اکثر لوازم خانگی جنرال الکتریک کدهایی را نمایش می دهند که به کدهای ارور یا پیغام های خطا مشهورند. این ارورها ، تکنسین های تخصصی جنرال الکتریک را راهنمایی می کنند که سریعتر و دقیقتر عیب را تشخیص دهند. البته دانستن بعضی از آنها به صاحبان لوازم خانگی این شرکت هم کمک می کنند که دست کم بدانند مشکل احتمالا مربوط به کدام بخش از دستگاه است. چرا احتمالا؟ یکی به این دلیل که بعضی از ارورها چند معنی دارند و فقط دانش و تجربه تعمیرکار است که به او می گوید ، کدام معنی را باید جدی بگیرد. دلیل دیگر هم این که گاهی مشکل اساسا مربوط به جای دیگری غیر از جایی است که ارور نشان می دهد. برای آشنایی با ارورهای ساید بای ساید جنرال الکتریک می توانید به صفحه تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک در وبسایت نمایندگی جنرال الکتریک مراجعه فرمایید. علاوه بر ساید بای ساید ، یخچال فریزرجنرال الکتریک هم همین ارورها را نمایش می دهد.

هشدار: بدون دانش و مهارت فنی لازم و به صرف آگاهی از ارورهای لوازم خانگی ، هرگز اقدام به دستکاری یا تعمیر این محصولات نکنید. متاسفانه چنین اقداماتی می تواند سبب خسارتهای جبران ناپذیر مالی یا حتی جانی شود. سرویسکاران ما در مراکز مجاز تعمیرات در نمایندگی های جنرال الکتریک (به شماره تماس : 78415-021) در اسرع وقت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله شب قدر جوشن کبیر دعای روز بیست و یکم رمضان تعمیر یخچال فریزر رپرتاژ آگهی ماه رمضان میانکاله شب قدر جوشن کبیر دعای روز بیست و یکم رمضان نمایندگی های جنرال الکتریک یخچال فریزر جنرال الکتریک نمایندگی جنرال الکتریک جنرال الکتریک جنرال الکتریک محصولات خانگی تکنسین ها عیب یابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن ساده و کاربردی لامپ LED با باتری قلمی (فیلم) نحوه صحیح باتری به باتری کردن خودرو (فیلم) با این روش باتری لپ تاپ رو زنده کنید (فیلم)

دیگر خبرها

  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری