Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ‌باشگاه رئال مادرید در واکنش به شایعات احتمال تمدید قرارداد کیلیان امباپه با باشگاه پاری سن ژرمن تاکید کرده است که کوتاه نمی آید و همه چیز در موضوع امباپه مسیر خود را دنبال می کند.

این واکنش به دنبال سفر فایزا لماری مادر کیلیان امباپه و برادر او «ایتان» که از اعضای آکادمی پاریسی ها است به قطر منتشر شد زیرا مادر این بازیکن همواره عنوان کرده که بهترین‌ها را برای پسرش می‌خواهد و درست مانند پدرش برای تحقق اراده این فوتبالیست تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حضور و حرفها بود که شایعه ورود مادر امباپه برای تمدید قرارداد وی با پارسی سن ژرمن را دوچندان و پاریسی‌ها را به این موضوع خوشبین کرد که حداقل او را برای یک فصل دیگر که مصادف با جام جهانی قطر است حفظ کنند.

این در حالی است که رئال مطمئن است که کیلیان به نظر شخصی خود برای پوشیدن لباس سفید ادامه خواهد داد و پیشنهادی را می‌پذیرد که انکارناپذیر است و امباپه را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه رئال تبدیل می‌کند.

موضوعی که تارنمای اسپانیایی «موندو دپورتیوو» ‌ به آن اشاره و تصریح کرد: رئال مادرید بخاطر سفرهای امباپه و خانواده اش به قطر یا شایعات درخواست های میلیونر احتمالی، سرعت خود را تغییر نمی دهد و مطمئن است که این کار در بازه زمانی خیلی نزدیک به اتمام می رسد.

به نوشته موندو دپورتیوو، هر روز یا بهتر بگوییم هر دو ساعت یکبار اخباری در مورد آینده کیلیان امباپه و ارلینگ هالند منتشر می شود که رئال مادرید اهمیتی به آن نمی دهد. آخرین اطلاعات حاکی از آن است که مذاکرات پاری سن ژرمن با کیلیان به دلیل درخواست ۱۰۰ میلیون یورویی اضافی امباپه و وکیل خانواده اش به عنوان پاداش تقریباً شکست خورده است.

سران رئال هم در هفته پایانی نقل و انتقالات دو پیشنهاد ۱۸۰ و ۲۰۰ میلیون یورویی به پاری سن ژرمن داده و هرچند پاسخی دریافت نکرده اند اما خوشبینانه امیدوار به تمدید قرارداد و منتظر گذشت روزها و پایان رقابت های فرانسه و فصل هستند.

برچسب‌ها قطر ارلینگ هالند رئال مادرید کیلین امباپه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قطر ارلینگ هالند رئال مادرید قطر ارلینگ هالند رئال مادرید کیلین امباپه رئال مادرید سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)



منبع:ورزش سه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وضعیت نابسامان موبایل توماس مولر (فیلم)

دیگر خبرها

  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏