Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@04:08:10 GMT

چرا خرید کیس استوک وارداتی توصیه می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۳۰۵۷

چرا خرید کیس استوک وارداتی توصیه می‌شود؟

در این شرایط یکی از راه‌ها که متقاضیان زیادی نیز دارد، خرید کیس استوک است. فروشگاه دانش رایانه از جمله فروشگاه‌هایی است که امکان خرید کیس استوک کاملا سالم را برای علاقمندان به کالاهای اصل و اورجینال فراهم نموده است.

کیس استوک چیست؟

هر چند ممکن است در ابتدا با شنیدن کلمه استوک معنای کارکرده به ذهن شما خطور کند اما بهتر است بدانید که کیس‌های استوک از منابع مختلفی تأمین و به بازار عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند معمولاً به صورت کارکرده هستند اما در برخی حالت‌ها نیز ممکن است به این معنا نباشد و یا به مدت بسیار مورد استفاده قرار گرفته باشند که ارزش خرید دارند. به طور کلی کیس‌های استوک، اغلب کامپیوترهای اروپایی و گاهاً آمریکایی هستند که طی یک زمان معین با نمونه‌هایی جدید جایگزین شده‌اند و در حال حاضر مازاد بر نیاز شرکت‌ها هستند. در موارد دیگری، کیس‌های استوک کامپیوترهای نو و اکبندی هستند که در انبارها باقی مانده و به دلیل خریدهای سالانه جدید، این دستگاه‌ها دیگر مورد نیاز نیستند و فروخته می‌شوند. گروه دیگری از این کیس‌ها به وسیله شرکت‌های تولیدکننده، مورد بازسازی قرار گرفته و سپس به بازار عرضه می‌شوند.

دلایل زیادی باعث شده است که خرید انواع مدل‌های کیس استوک در میان متقاضیان خرید کامپیوتر افزایش پیدا کند که در ادامه با این دلایل آشنا خواهیم شد.

صرفه‌جویی در هزینه و توجیه اقتصادی

از اصلی‌ترین مزایای خرید کیس استوک، هزینه کم‌تری است که خریدار در مقایسه با کامپیوترهای آکبند با همان مشخصات فنی باید پرداخت کند. بنابراین در صورت خرید یک کامپیوتر استوک مطمئن و سالم که عملکرد یکسانی با یک نمونه نو و اکبند دارد می‌توان به میزان قابل توجهی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد.

کانفینگ‌های مختلف برای نیازها و کاربری‌های مختلف

کیس و مینی‌کیس استوک را می‌توان با توجه به نیاز کاربر با مشخصات فنی متفاوتی تهیه نمود و کارت گرافیک، رم، Cpu، هارد و .. آن را به صورت سفارشی تهیه کرد. اگر مایلید که سیستم شما از سرعت پردازش بالایی برخوردار باشد بهتر است در هنگام خرید کامپیوتر استوک دقت کنید که کیسی که خریداری می‌کنید قدیمی نباشد و توانایی اجرای کارهای گرافیکی و پردازش‌های سنگین را داشته باشد. در این مورد بهتر است خرید کیس استوک را از مرکزی انجام دهید که در کنار فروش، مشاوره خرید نیز به مشتریان خود بدهد و از تخصص و تجربه فنی بالایی برخوردار باشد.

استفاده از قطعات اورجینال

از بهترین مزایا و دلایل خرید کیس استوک، استفاده از قطعات سخت‌افزاری اصل و اورجینال است که همگی با یکدیگر هماهنگ هستند. این سازگاری و اصالت در قطعات باعث می‌شود راندمان و کارایی سیستم و سرعت آن به طرز قابل قبولی بالا برود. البته در صورت خرید کیس استوک می‌توانید با توجه به نیاز خود آن را از لحاظ رم، کارت گرافیک و ... ارتقاء دهید.

کیس استوک ساخت معتبرترین برندها و تولیدکنندگان

جذاب‌ترین مزیت خرید کیس و مینی‌کیس استوک که دلیل بسیاری از خریداران کامپیوتر استوک عنوان شده است، این است که این کالاها ساخت معتبرترین تولیدکنندگان جهان هستند؛ در این میان از برندهای بزرگی از جمله Dell, Lenovo, Hp, Acer, Samsung, LG و ... نام برد که سال‌ها است تولیدکننده انواع کامپیوتر و قطعات و تجهیزات جانبی هستند. این کمپانی‌ها محصولات خود را با گرید A و مطابق با استاندارد اروپا که از کیفیت بالایی برخوردار هستند به بازار عرضه می‌کنند؛ به همین دلیل می‌توان گفت که کیفیت انواع کیس استوک در مقایسه با کیس‌هایی که قطعات آن‌ها به صورت تکی اسمبلز می‌شوند بسیار بالاتر است.

کیس‌های استوک با بدنه‌ای مقاوم و محکم

برخلاف بسیاری از کیس‌های معمولی و ارزان موجود در بازار، کیس‌های استوک دارای بدنه‌ای بسیار محکم و ایمن هستند که در حالت خوابیده قادرند مانیتوری به وزن 35 کیلوگرم را به راحتی تحمل کنند.

کمک به حفظ محیط زیست

برای دوستداران محیط زیست این یک موقعیت مناسب است زیرا با خرید کامپیوتر استوک، باعث می‌شوید که قطعات الکترونیکی این کامپیوترها دیرتر به چرخه بازیافت بروند. این مسئله می‌تواند تأثیر مناسبی در حفظ محیط زیست داشته باشد؛ زیرا خرید کیس‌های آکبند باعث می‌شود هرساله مقدار زیادی زباله‌های الکترونیکی وارد محیط زیست شود که طولانی‌مدت اثرات زیبانباری برجای خواهد گذاشت.

مواردی که در خرید کیس استوک باید به آن‌ها توجه کرد

در کنار این نوع کیس، می‌توان از مینی کیس استوک و مانیتور استوک نیز نام برد. البته باید در هنگام خرید کیس استوک به کیفیت و سلامت قطعات دقت کنید و تا حد ممکن خرید خود را از مراکز معتبر و خوشنام که دارای تجربه کافی در زمینه واردات کامپیوتر استوک هستند انجام دهید.

بدنه

دقت داشته باشید که بدنه کیس خریداری شده به هیچ عنوان ضربه نخورده باشد و دچار آسیب و فرورفتگی نباشد.

منبع تغذیه

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین قسمت‌ها در سیستم‌های کامپیوتری، منبع تغذیه آن است. سعی کنید این قطعه را از جایی بخرید که از صداقت فروشنده و اعتبار فروشگاه مطمئن باشید. زیرا منبع تغذیه استوک اگر زیاد کار کرده باشد انتخاب خوبی نخواهد بود.

مادربرد

همان‌طور که می‌دانید، مادربرد قطعه‌ای سخت‌افزاری است دیگر قطعات روی آن نصب می‌شوند؛ در هنگام نصب قطعات جانبی بر روی مادربرد باید بسیار دقت شود. زیرا با کوچک‌ترین خطا احتمال سوختن مادربرد وجو دارد.

سی‌پی‌یو Cpu

Cpu یا همان پردازنده مرکزی از قطعاتی است که با وجود سایز کوچک، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و کمپانی سازنده مقاومت Cpu را در درازمدت تضمین کرده است. با این وجود در شرایطی که پردازنده مرکزی در وضعیت نامناسب دمایی و تهویه نامناسب قرار گرفته باشد احتمال سوختن آن در کیس استوک بالا می‌رود. هم‌چنین لازم است به این نکته توجه داشته باشید که اگر پردازنده قدیمی شده باشد ممکن است نتواند جدیدترین نسخه ویندوز و یا نرم‌افزارهای مدرن را اجرا کند و گزینه جالبی برای خرید نخواهند بود. این امر لزوم خرید تجهیزات و قطعات کامپیوتر استوک را از مراکز مورد اطمینان و متخصص بیش‌تر نمایان می‌سازد.

کارت گرافیک

کارت گرافیک نیز همانند مادربرد، بخش‌های مهمی از جمله رگلاتور ولتاژ، تراشه شتاب دهنده، چیپ حافظه و ... دارد؛ در صورت عدم نگهداری صحیح و نصب نامناسب امکان سوختن این قطعه افزایش پیدا می‌کند. لذا باید فروشنده این تضمین را به شما بدهد که این قطعه نیز در شرایط ایده‌آلی است.

از کجا کیس استوک بخریم؟

یکی از مناسب‌ترین روش‌ها برای خرید کیس و مینی کیس استوک، بازدید از سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاینی است که در این زمینه فعالیت دارند. یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه خرید کامپیوتر استوک، فروشگاه اینترنتی دانش رایانه است که با بیش از دو دهه تجربه در زمینه فروش انواع تجهیزات کامپیوتری، در کنار عرضه محصولات آکبند، اقدام به واردات و عرضه انواع کیس و کامپیوتر استوک نموده است.

از نکات و مزایای خرید کیس استوک از فروشگاه دانش رایانه این است که شما امکان تست هفت روزه کالا را دارید و در صورت عدم رضایت و یا وجود مشکل می‌توانید خرید خود را کنسل کنید. این موقعیت برای خرید کیس یک موقعیت و شرایط استثنایی است که در کم‌تر فروشگاهی در نظر گرفته شده است. به علاوه دانش رایانه در خرید کیس استوک، تضمین اصالت و سالم بودن کامپیوتر استوک را به مشتریان می‌دهد تا با خیالی آسوده و اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند.

کد خبر 1624517

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بالایی برخوردار کامپیوتر استوک خرید کامپیوتر دانش رایانه کارت گرافیک محیط زیست کیس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق

خودرو‌های برقی فعلا در سامانه عمومی عرضه خواهد شد و سپس در سامانه مخصوص خودرو‌های برقی عرضه خواهد شد.

با شورای رقابت صحبت‌هایی داشته ایم تا عرضه خودرو‌های برقی تسهیل شود.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو وارداتی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • فرآیند استخراج طلا از رم های قدیمی کامپیوتر (فیلم)
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی