Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای محرم‌زاده در بهره‌برداری از دستگاه MRI بیمارستان باقرالعلوم اهر گفت: تامین و راه‌اندازی دستگاه ام‌.آر‌.آی در بیمارستان باقرالعلوم  آرزوی دیرینه‌ مردم اهر بود تا  از سفر به مرکز استان آذربایجان شرقی و تحمیل هزینه‌های زائد جلوگیری شود و از طرفی نیازمندی مردم منطقه‌ ارسباران مرتفع شود.

وی با قدردانی از پیگیری‌های نمایندگان سابق و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای تحقق مطالبه تامین دستگاه MRI بیمارستان باقرالعلوم اهر گفت: از زمان شروع نمایندگی مجلس حداقل ۳۰ مورد ملاقات با وزیر بهداشت و مکاتبات برای نصب و راه‌اندازی MRI بیمارستان اهر انجام داده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه MRI بیمارستان باقرالعلوم اهر آخرین ورژن در سطح کشور است.

با بهره‌برداری از دستگاه ام‌.آر‌.آی بیمارستان اهر از سفر‌های اجباری و خطرات احتمالی برای بیماران جلوگیری می شود.

وی بر لزوم تامین کمبود تجهیزات درمانی بیمارستان باقرالعلوم اهر از سوی وزارت بهداشت تاکید کرد و گفت: بیمارستان اهر به عنوان بیمارستان معین شهرستان‌های کلیبر، ورزقان، خداآفرین و هوراند است و حتی به مراجعه‌کنندگان از استان اردبیل نیز خدمات‌رسانی می‌کند.

در ایام کرونا نیز بیمارستان اهر و کادر درمان به دلیل افزایش بیش از حد بار مراجعات فشار زیادی را تحمل کردند.

دستگاه ام‌آرآی ۱/۵ تسلا فیلیپس بیمارستان باقرالعلوم اهر آخرین ورژن این دستگاه در ایران می‌باشد که در فضایی به مساحت  ۲۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

ارزش ریالی دستگاه بنا به اعلام شرکت وارد کننده حدود ۳۰ میلیارد تومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه MRI بیمارستان باقرالعلوم اهر دستگاه MRI بیمارستان باقرالعلوم اهر بیمارستان اهر بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اکبر پورخردمند در بازدید از این طرح گفت: مجتمع فرهنگی مذهبی فرشته جنوبی در مساحتی افزون بر هزار و ۴۳۶ مترمربع به صورت اسکلت فلزی در چهار طبقه در حال احداث است.

وی مبلغ قرداد این طرح را ۶۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این مجتمع تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و فضا‌های مختلفی مانند شبستان، کتابخانه برای مردان و بانوان، اتاق‌های اداری، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، نگهبانی  در این فرهنگسرا پیش بینی شده است.

 

دیگر خبرها

  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد