Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش عصر شنبه کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، طی ٢۴ ساعت گذشته در این استان، ۲۱ فرد مشکوک به کووید ۱۹ به مراکز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و ۶۴ نفر نیز به مراکز دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برای درمان کرونا مراجعه کردند. 

براساس این اطلاعیه، تعداد کل موارد مثبت کووید ۱۹ در شبانه‌ روز گذشته هفت نفر بود که همگی جزو موارد مثبت سرپایی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان تعداد بستری‌ شدگان در بخش آی‌ سی‌ یو بیمارستان های استان را هفت نفر عنوان کرد و تعداد کل بستری شدگان جدید طی شبانه‌ روز گذشته در استان سمنان به دلیل کرونا یک نفر است.

به گزارش ایرنا در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان سمنان، شهرستان‌های سرخه و آرادان در وضعیت نارنجی، شهرستان میامی، شاهرود، دامغان، مهدیشهر و گرمسار زرد و سمنان آبی کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سمنان دانشگاه های علوم پزشکی ستاد ملی مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی دامغان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سمنان دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا سمنان دانشگاه های علوم پزشکی ستاد ملی مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی دامغان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به میزبانی سالن جلسات استانداری سمنان ضمن بیان اینکه امتحانات نهایی یکی از موارد اولویت دار فعلی آموزش و پرورش استان است، ابراز داشت: انتظار می‌رود با تشکیل ستاد پشتیبانی از آزمون تمامی امکانات لازم در این راستا فراهم شود.

وی افزود: سطح کیفی استان سمنان حوزه آموزش و پرورش و موارد و مسائل مرتبط با این حوزه همواره باید سرآمد کشور باشد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه به مباحث و مسائل فرهنگی و دینی سطح مدارس استان باید توجه شود، ابراز داشت: با استفاده از ظرفیت مشاوران فرهنگی و دینی به صورت ویژه این مهم باید در دستور کار قرار گیرد

هاشمی در ادامه تصریح کرد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اردوهای راهیان نور و برنامه‌های ورزشی و با نشاط می‌بایست در آموزش و پرورش استان سمنان برنامه ریزی شود.

وی افزود: به منظور ارتقا هر چه بیشتر شاخص‌های آموزشی باید جذب اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان مد نظر آموزش و پرورش قرار گیرد.

کد خبر 6087722

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است