Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@18:33:50 GMT

۵۰ درصد شهرستان‌های استان بوشهر در وضعیت آبی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۳۴۱۹

۵۰ درصد شهرستان‌های استان بوشهر در وضعیت آبی قرار گرفت

گروه استان‌ها -سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در این استان کاهش یافته است گفت: ۵۰ درصد شهرستان‌های استان بوشهر در وضعیت آبی قرار گرفت. - اخبار استانها -

حسن ملکی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به وضعیت رنگ‌بندی کرونایی این استان اظهار داشت: بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی وزارت بهداشت اکنون از 10 شهرستان استان بوشهر 50 درصد در وضعیت آبی و نیمی دیگر در شرایط زرد کرونایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با کاهشی شدن مبتلایان به کرونا شهرستان‌های عسلویه، دشتی، دشتستان، گناوه و کنگان در شرایط آبی کرونایی قرار گرفتند خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت پنج شهرستان بوشهر، تنگستان، دیلم، دیر و جم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از کاهشی شدن آمار مبتلایان به کرونا در  استان خبر داد و گفت: تعداد بستری‌ها به 47 نفر رسیده است و برای ادامه روند کاهشی رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی و تزریق واکسن برای در امان ماندن از کرونا ضروری است.

ملکی‌زاده با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته 17 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند تصریح کرد: در این مدت 19 بیمار بخش کرونایی با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای 4 مورد به کرونا قطعی بوده است.

وی از بستری 7 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: از این تعداد بیمار بستری در بخش مراقبت‌های ویژه حال 3 نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر از ثبت یک فوتی کرونایی در شبانه‌روز گذشته در استان خبر داد و تصریح کرد: متأسفانه امروز یک بیمار کرونایی، آقای 87 ساله بدون بیماری زمینه‌ای در استان بوشهر فوت شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 2 هزار و 155 نفر در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند افزود: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون 104 هزار و 274 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

بیستمین روز بدون فوتی کرونایی در استان اردبیل ثبت شد27 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستندکاشان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت

ملکی‌زاده باتأکید بر توجه به تزریق واکسن کرونا اضافه کرد: واکسن کرونا نقش مهمی در مصون ماندن انسان از ابتلا به بیماری کرونا دارد و در این راستا تزریق نوبت سوم در جلوگیری از فوتی کرونایی اثربخش است.

وی با بیان اینکه حدود 36 درصد از جامعه هدف در استان بوشهر نوبت سوم واکسن کرونا دریافت کرده‌اند خاطر نشان کرد: اکنون واکسیناسیون نوبت سوم کرونا 36 درصد، بسیار پایین و لازم است نسبت به تزریق واکسن کرونا در نوبت سوم اقدام شود.

انتهای پیام/190/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر استان بوشهر وضعیت آبی واکسن کرونا نوبت سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها باید به مردم پاسخگو باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه اظهار کرد: استغفار آثار بسیار عجیب و خیره کننده‌ای دارد؛ به‌طوری که این آثار و برکات در مخیله کسی نمی‌گنجد.

وی به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در جمع کارگران اشاره کرد و افزود: حضرت آقا فرمودند همه مردم باید کار را ارزش بدانند، کار یک عمل با ارزش باشد و به کارگر به چشم یک موجود ارزشمند نگاه کنند. مسؤولان زمینه ساز حضور مردم در بحث تولید باشند و تسهیلات فراهم کنند سرمایه‌های بانک‌ها به سمت تولید هدایت شود.

امام جمعه عسلویه از حضور کاروان خدمت استانداری بوشهر در شهرستان عسلویه قدردانی کرد و ادامه داد: با ابتکار استاندار بوشهر کاروان خدمت به شهرستان جم و عسلویه آمدند و معاونین استاندار و مدیران کل دیدار مردمی با مردم داشتند و به شعار مردمی بودن دولت جامه عمل پوشیدند.

وی اضافه کرد: این اقدام ثمرات ارزشمندی خواهد داشت. دور تا دور مصلا مدیران کل ادارات استان نشسته بودند و در حال رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی بودند. استاندار بوشهر هم در فرمانداری با جمعی از نخبگان و فعالان اجتماعی شهرستان نشست داشتند که کار بسیار خوبی بود.

هاشمی‌نژاد با تبریک ۹ اردیبهشت روز شوراها بیان کرد: کسی که در معرض رأی مردم قرار گرفت و انتخاب شد باید پایدار و وفادار بماند و گوششان باز باشد و تعلل نکنند.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر عسلویه از لحاظ عملکرد مورد سوال مردم هستند. مردم گلایه دارند عمر شورا دارد تمام می‌شود و خدمت قابل توصیف و بیانی مشاهده نمی‌شود و معلوم نیست در این مدت چه کرده‌اند که خودشان باید از خود دفاع کنند و گزارش بدهند.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: مرتب شهردار عوض می‌کنند انگار شهردار کارگر بقالی است. نزدیک سه سال گذشت و چیزی به عمر شورا نمانده است؛ عملکرد شورا باید زیر ذره بین باشد چرا شهرداران استعفا می‌دهند.

مسؤولان بی خیال کارنامه این دوره شورای عسلویه نباشند. کوچه‌ها خاموش و پر از چاله است، فردای قیامت باید جواب بدهند، اینها دارند مسیر اشتباه می‌روند. مدیران استانداری باید در این زمینه رسیدگی کنند. پرونده‌های قطوری برده اند ولی نتیجه این پرونده‌ها چه شد. از شوراهای دیگر منطقه که خدمت می‌کنند تلاش دارند تشکر و قدرانی می کنم‌.

کد خبر 6089097

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا