Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@10:08:46 GMT

آتش‌ در یک واحد صنعتی آمل خاموش شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۳۴۲۸

آتش‌ در یک واحد صنعتی آمل خاموش شد

‍‍‍‍‍‍

 رئیس آتش نشانی شهرداری آمل به خبرنگار ایرنا گفت که این آتش سوزی صبح امروز شنبه از یکی از سوله های شرکت مواد غذایی « دلوسه » در شهرک صنعتی آمل شروع شد و تیم های آتش نشانی شهرستان بلافاصله عازم محل حادثه شدند.

روح الله اسماعیلی افزود: در این حادثه ۱۵ آتش نشان وارد صحنه شدند و با عملیات خنک سازی حریق با آب و دفع مواد سوختنی مانع گسترش آتش به سوله های اطراف شدند و در حال حاضر نیز آتش سوزی مهار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان این که آتش سوزی در سوله ای رخ داد که موادسوختنی از جمله کارتن و پلاستیک در آن نگهداری می شد ، گفت : به علت حجم بالای آتش ، بیش از یک سوم  مواد داخل سوله در آتش سوخت و یکی از آتش نشانان نیز دچار سوختگی از ناحیه صورت شد.

رئیس آتشنشانی شهرداری آمل گفت که علت اصلی این آتش سوزی هنوز مشخص نیست و در روزهای آتی پس از حضور کارشناسان اعلام خواهد شد.

شرکت آسیاب طلایی مالک برند دلوسه از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را با تولید سس گوجه فرنگی، مایونز، سس های سالاد و انواع کنسروهای غیر گوشتی در شهرک صنعتی آمل آغاز کرد.

شهرستان آمل دارای چهار شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل، بابکان، جمشیدآباد و لاریجان می باشد. شهرک  صنعتی امامزاده عبدالله(ع) به عنوان بزرگترین شهرک این شهرستان با ۲۳۹ واحد صنعتی در جاده امامزاده عبدالله واقع شده است.

برچسب‌ها اطفای حریق مازندران آمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اطفای حریق مازندران آمل اطفای حریق مازندران آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

سعیدی گفت: حضور به موقع آتش نشانان شهرداری بندر چابهار و اداره کل بنادرو دریا نوردی در کمترین زمان ممکن آتش مهار و حادثه دیدگان به بیمارستان چابهار انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمار شهرک های ثبت نشده در نوشهر بالا است
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار