Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:26:21 GMT

نوع دوستی مردم کوار با اهدای ۴۰ هزارسی سی خون در لیالی قدر

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۳۷۴۷

نوع دوستی مردم کوار با اهدای ۴۰ هزارسی سی خون در لیالی قدر

رابط مرکز انتقال خون فارس در کوار با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم نیک اندیش شهرستان کوار همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با پیوستن به پویش نذر خون، با نذر ۴۰ هزار سی سی خون، به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

عاصم خدا بخش مظفری افزود: پس از شیوع ویروس کرونا با وجود نیاز بیشتر به خون و فراورده‌های آن، میزان اهدای خون و ذخایر گروه‌های مختلف خونی به دلیل محدودیت‌های اجتماعی در سطح استان، کاهش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرهنگ زیبای اهدای خون و مشارکت گسترده مردم کوار در پویش نذر خون خاطرنشان کرد: اهدای خون نه تنها به نجات جان انسان‌ها کمک می‌کند، بلکه در بهبود سلامت فرد اهدا کننده نیز بسیار مؤثر است.

رابط مرکز انتقال خون فادس در کوار با تاکید بر اینکه بیماران نیازمند به خون، اکنون بیش از همیشه چشم انتظار یاری شما هستند، اضافه کرد: امیدواریم این حرکت خداپسندانه نه تنها در لیالی پرفیض قدر بلکه در تمام طول سال استمرار داشته باشد تا هیچگاه با کمبود خون برای بیماران نیازمند مواجه نشویم.

خدابخش مظفری یاد آور شد: در این برنامه بیش از ۸۵ نفر از مردم نوع دوست کوار برای اهدای خون به این پایگاه سیار انتقال خون مراجعه کردند که ۸۰ نفر از مراجعه کنندگان، پس از انجام معاینه از سوی پزشک حاضر در این پایگاه، موفق به اهدای خون شدند.

کد خبر 5473521

منبع: مهر

کلیدواژه: اهدای خون شهر کوار نذر خون شب قدر ماه رمضان 1401 بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شب های قدر شب احیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان خراسان رضوی مشهد راهپیمایی روز قدس اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟

یاری اندر کس نمی‌بینیم یاران را چه شد؟ دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد؟   آب حیوان تیره گون شد خضر فَرُّخ پِی کجاست خون چکید از شاخِ گل بادِ بهاران را چه شد؟   کس نمی‌گوید که یاری داشت حقِّ دوستی حق شناسان را چه حال افتاد یاران را چه شد؟   لعلی از کانِ مُروّت برنیامد سال‌هاست تابش خورشید و سعی باد و باران را چه شد؟   شهرِ یاران بود و خاکِ مهربانان این دیار مهربانی کی سر آمد شهریاران را چه شد؟   گویِ توفیق و کرامت در میان افکنده‌اند کس به میدان در نمی‌آید سواران را چه شد؟   صدهزاران گل شکفت و بانگِ مرغی برنخاست عندلیبان را چه پیش آمد هَزاران را چه شد؟   زهره سازی خوش نمی‌سازد مگر عودش بسوخت؟ کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟   حافظ اسرارِ الهی کَس نمی‌داند، خموش از که می‌پرسی که دورِ روزگاران را چه شد؟ کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟
  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند