Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس توز مهاجم کهنه کار آرژانتینی در سن ۳۸ سالگی قصد بازگشت به‌ دنیای فوتبال به عنوان بازیکن را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اگرچه تقریباً یک سال از آخرین باری که کارلوس توز برای یک مسابقه حرفه‌ای فوتبال وارد زمین شد می‌گذرد، او همچنان یک ستاره جذاب است.

این بازیکن آرژانتینی طی دو هفته گذشته تورگردی اروپا را آغاز کرده است که در آن از غول‌های سری آ میلان و یوونتوس بازدید کرده است و همچنین ملاقاتی با آنتونیو کونته سرمربی سابق تاتنهام در سفر به انگلیس داشته است، اما وستهم، جایی بود که با استقبال قهرمانانه هواداران روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سفرها، به نوبه خود باعث گردبادی از گزارش‌ها در مورد نیات توز برای آینده شد که برخی از آنها محتمل‌تر از دیگران بود.

پس از بازگشت به کانون توجه، مهاجم چه چیزی ارائه دارد؟

توز از زمان پایان سومین دوره حضور خود در بوکاجونیورز در ژوئن ۲۰۲۱، پس از حذف Xeneize از کوپا لیگا حرفه‌ای و در میانه آخرین تلاش در نهایت ناموفق لیبرتادورس، مشخصاتی تا حد زیادی محتاطانه حفظ کرده است. او در آن مناسبت مراقب بود که خداحافظی نهایی را رد نکند. او در حالی که اشک‌هایش را در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود مهار می‌کرد به خبرنگاران گفت: "امروز به شما می گویم که بازنشسته می‌شوم، اما سه ماه دیگر ممکن است احساس کنم که برای بازی برگردم، اما نه در بوکا، زیرا من دیگر از نظر ذهنی ۱۲۰ درصد آماده نخواهم بود. من از این تصمیم خوشحالم. من چیز دیگری برای ارائه دادن ندارم. من تمام توانم را گذاشتم، به همین دلیل خوشحالم.»

با این حال، در ماه فوریه، "کارلوس روکو" فاش کرد که درحالی که کهنه سرباز آرژانتینی هنوز در مورد بازگشت تصمیمی نداشت، یک تیم قبلاً به سمت ارائه پیشنهاد به او حرکت کرده بود. او به TyC Sports اشاره کرد: "مذاکرات بسیار پیشرفته‌ای با یک باشگاه خارجی وجود دارد." کارلوس همان طور که شایسته است، به حرفه خود ادامه می‌دهد. "اگر دو موردی که من توضیح دادم، "ورزش و کیفیت زندگی" را بتوان تضمین کرد، ممکن است کارلوس را وادار کنیم تا درباره آن فکر کند، با خانواده اش صحبت کند و شاید فرصتی برای بازی چند ماه دیگر داشته باشد."

در این مرحله و علیرغم برخی گمانه زنی‌هایی که پیرامون سفرهای اخیر وی منتشر شده است، باید یک نکته را بدون تردید مطرح کرد. کارلیتوس در ۳۸ سالگی و پس از غیبت در بهترین بخش ۱۲ ماهه، به میلان، تاتنهام یا هیچ تیم دیگری از بزرگان اروپا نخواهد رفت. یکی از بهترین مهاجمان نسل خود در اوج خود، قهرمانی در آرژانتین، برزیل، انگلیس و ایتالیا و همراه با لیونل مسی و سرخیو آگوئرو، از حرفه‌ای تماشایی و در اوج لذت برد که بر اساس استعداد درخشان او ساخته شده بود. مهمتر از همه، اخلاق کاری شدید و روحیه رقابتی او بود که او را در تمام مدت سرپا نگه داشت.

اما همانطور که او پس از دور شدن از بوکا اعتراف کرد، آن آتش سوزان او فروکش کرده، در حالی که حتی در آن روزهای پایانی در ورزشگاه بوکا مشخص بود که او همچنین بخش قابل توجهی از انرژی پاهای خود را هنگام بازی از دست داده است و نقشی به مراتب ثابت تر از قبل بازی می‌کند. انتقال به MLS (فوتبال آمریکا) ممکن است هنوز اتفاق بیفتد، اما حتی آن هم به نظر می‌رسد یک اتفاق عجیب است، نه اینکه به یک قمار وحشیانه برای هر باشگاه خرید اشاره کنیم. در حال حاضر، نقش متفاوتی وجود دارد و بازی کردن بسیار محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

او سال ۲۰۲۱ به ESPN توضیح داد: "مربی در من، اندازه یک تار مو بیشتر از من پیشتاز است، همه ما رؤیای مربیگری در بوکا را داریم."
بنابراین، این دیدارهای اخیر با مربیان سابق مثل کونته و مکس آلگری را می‌توان به عنوان یک مأموریت حقیقت یاب با چشم به راه انداختن حرفه خود روی نیمکت در آینده، نزدیک خواند. زمان بندی او نمی‌توانست بهتر از این باشد. سرمربی فعلی بوکا، "سباستین باتالیا"، پس از یک دوره نتایج متوسط، در ورزشگاه بومبونرا تحت فشار است، زیرا او تنها شش ماه پس از میگل آن خل روسو در این سمت بوده است.

باتالیا، مانند توز بُت بوکا، از دوران بازی خود در سال‌های طلایی باشگاه در اوایل دهه ۲۰۰۰، ششمین مربی باشگاه در هشت سال گذشته است، طلسمی که همزمان با ظهور رقیب سرسخت ریورپلاته تحت رهبری مارسلو گالاردو است. او ممکن است در سوپرکلاسیکو ماه مارس، گالاردو را شکست داده باشد، اما، درست مانند مربی‌های سابق، "باتاگلیا" نتوانسته است چگونه با ریودرپلاته و مربی قدرتمند آنها، که خار همیشگی در چشم بوکا است، برابری کند.

با این حال، مانع قابل توجهی به اسم خوان رومن ریکلمه، معاون بوکا، بر سر راه کارلیتوس قرار دارد. این زوج هرگز به هم نزدیک نبوده‌اند و در حالی که آتش‌بس تنش‌آمیزی پس از ورود بزرگ سابق شماره ۱۰ به اتاق هیئت مدیره در سال ۲۰۱۹ برقرار شد، گفته می‌شود که دشمنی متقابل آنها حداقل تا حدی پشت تصمیم توز برای کناره‌گیری در سال گذشته بوده است. اما اگر توز نتواند به عشق دیرینه خود بپیوندد، شاید بتواند او را شکست دهد.

ورزشگاه بومبونرا به دلیل فرم بد تیم، در حال حاضر در حالت قرمز قرار دارد. حتی ریکلمه که توسط بسیاری از هواداران بوکا بالاتر از دیگو مارادونا به‌عنوان بزرگترین بت باشگاه قرار می‌گیرد، از ابتلاء به برخی از این آسیب‌ها در امان نیست.

در آن شرایط نامطلوب، مخالفان "رومن" و رئیس "خورخه آمور آمئال" مطمئناً از داشتن نامی مانند توز در برگه رأی برای انتخابات بعدی باشگاه در سال ۲۰۲۳ برای ایجاد یک چالش واقعی علیه مدیران فعلی قدردانی می‌کنند. همچنین این مهاجم با دنیای نسبتاً تیره اتاق هیئت مدیره کاملاً ناآشنا نیست. او از پیوندهای تنگاتنگی با دو رئیس سابق باشگاه لذت می‌برد: دانیل آنجلیچی، سلف آمیل و مائوریسیو ماکری، که از بوکا به عنوان سکوی پرشی استفاده کرد تا بعداً شهردار بوئنوس آیرس و سپس رئیس جمهور آرژانتین شود، و اخیراً در مورد توز گفت: «می‌توانم او را در آینده نزدیک در سیاست بوکا ببینم. او به من متعهد به نظر می‌رسد.»

در حال حاضر حداقل به نظر می‌رسد که بازیکن سابق منچستریونایتد، سیتی و یوونتوس، گزینه‌های خود را هم آشکار و هم به شدت خصوصی نگه می‌دارد حتی همانطور که در آن سوی اقیانوس اطلس چیزی را در انظار عمومی ارائه نمی‌دهد. با این حال، به نظر قطعی می‌رسد که داستان بازی توز چند فصل طولانی‌تر به نظر می‌رسد، و چه آینده‌اش روی نیمکت سرمربیگری باشد و چه در اتاق هیئت مدیره، او مصمم است همان موفقیتی را دنبال کند که دوران فوق‌العاده‌اش را در زمین بازی متمایز کرد.

کد خبر 570341

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کارلوس توز بازیکن فوتبال نقل و انتقالات فوتبال اروپا فوتبال اروپا آرژانتین تیم ملی آرژانتین ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بوکاجونیورز انگلیس لیگ انگلیس لیگ برتر فوتبال انگلیس لیگ برتر انگلیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نظر می رسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین کمپانی فرانس تی‌وی حق پخش جهانی فیلم بیوگرافی «منصور» به کارگردانی «رومالد بولانژه» را در اختیار گرفته که روایتی از زندگی منصور بهرامی تنیسور مشهور از ایرانی و مهاجرت او به فرانسه، دست و پنجه نرم کردن با فقر و سپس به شهرت رسیدن در فضای بین المللی است.

امیر جدیدی بازیگر ایرانی که بیشتر برای بازی در فیلم «قهرمان» برنده جایزه بزرگ کن ۲۰۲۱ به کارگردانی اصغر فرهادی در سطح بین المللی شناخته می شود، نقش منصور بهرامی را بازی خواهد کرد.

این فیلم محصول مشترک فرانسه و بریتانیاست و «داون مک دانیل» با همکاری «فیلیپ دی لیون» نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

منصور بهرامی تنیسور ۶۸ ساله متولد ایران، به دلیل سبک بازی سرگرم کننده و داستان زندگی خارق العاده اش، چهره ای محبوب در مسابقات بین المللی تنیس است.

او که در دهه ۱۹۵۰ در ایران به دنیا آمد، با استفاده از ماهیتابه به عنوان راکت شروع به یاد گرفتن تنیس کرد و از استخر به عنوان زمین بازی استفاده می‌کرد. او پس از انقلاب به فرانسه رفت و با فقر و بی‌خانمانی رو به رو شد و شبانه در خیابان های پاریس پرسه می زد و روزها در رختکن استادیوم رولان گاروس می خوابید، اما هرگز امید خود را از دست نداد.

این فیلم نشان می‌دهد که چگونه بهرامی از طریق اراده قوی و تیز هوشی، پیچیدگی‌های زندگی را به‌عنوان یک مهاجر غیرقانونی طی می‌کند، در حالی که پیوندهای پایداری با نمادهای تنیس که استعداد او را می‌شناختند، ایجاد می‌کند تا رویای دوران کودکی‌اش را برای بازی در رولان گاروس محقق کند.

بهرامی همچنین به نشریه ددلاین گفت: در طول سال‌ها خیلی‌ها به من گفته‌اند که داستان من برای اکران در سینما ساخته شده است، و بسیار مفتخرم که فیلمی بلند از زندگی من ساخته می‌شود و بسیار خوشحالم که رومالد بولانژه کارگردانی فیلم را بر عهده خواهد داشت. او نه تنها یک کارگردان هیجان انگیز است، بلکه مرد دوست داشتنی است. امیر جدیدی هم یک بازیگر استثنایی است و این واقعیت که او یک تنیس باز نیمه حرفه‌ای است یکی از آن شانس های بزرگ است. ممنون از داون مک دانیل برای نوشتن فیلمنامه زیبایی که همه ما به آن اعتقاد داریم. اگر داستان من بتواند الهام بخش مردم باشد و با آن لبخند بزند، مرد بسیار خوشبختی خواهم بود».

رومالد بولانژه نیز منصور بهرامی را یک قهرمان واقعی توصیف کرد که مقاومت و اشتیاق او الهام بخش افراد بی‌شماری بوده است و عنوان کرد که بسیار مفتخر است که سفر خارق‌العاده او را به پرده سینما می‌آورم.

فیلم «منصور» امسال در بازار جشنواره کن به خریداران بین‌المللی معرفی می‌شود.

دیگر خبرها

  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel