Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی ضمن محکومیت شدید انفجارهای تروریستی اخیر در افغانستان، بر ضرورت تامین امنیت همه مردم افغانستان بخصوص امنیت کامل آنها در مدارس، مساجد و مراکز مذهبی تاکید کرد.

رئیس شورای عالی امنیت ملی همچنین با تاکید بر مسئولیت حاکمان افغانستان در شناسایی و مجازات تروریست‌‎های عامل حملات اخیر، اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران آمادگی همکاری و بکارگیری همه امکانات خود برای مقابله با تهدید تروریسم تکفیری و جلوگیری از تکرار این فجایع را دارد و همچنین آماده است که در حوزه درمانی نیز به مجروحان این حملات تروریستی کمک های برادرانه خود را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در روزهای گذشته تروریست‌ها در چندین انفجار ناجوانمردانه به مدارس، مساجد و صفوف نمازگزاران روزه‌دار در استان‌های مختلف افغانستان از جمله کابل، مزارشریف و قندوز شمار چشمگیری از مسلمانان شیعه و سنی از جمله زنان و کودکان را به خاک و خون کشیدند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حجت الاسلام رئیسی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم  در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد