Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادقی گفت: مجموع کمک‌های نقدی خیرین در بحران کرونا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و کمک های غیر نقدی نیز به  ارزش هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

او با اشاره به اینکه این کمک‌ها ازسوی خیرین سلامت، موسسات خیریه بیمارستانی، شرکت‌ها، تشکل‌ها، گروه‌های داوطلب و سازمان‌ها و نهادهای دولتی بوده است، گفت: در نخستین روزهای همه‌گیری کرونا، کمک اساسی برای عبور از بحران کرونا بود و ارزش بالایی برای نظام سلامت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان به اعلام آمادگی پویش‌های مردمی و گروه‌های داوطلب در بحران کرونا اشاره کرد و گفت: در این ارتباط حدود  ۸۰۰ نفر به نیت خداپسندانه جهت انجام امور داوطلبانه مرتبط با پیشگیری و مقابله با کرونا اعلام آمادگی کردند که تعداد زیادی از این داوطلبان در بخش‌های مختلف دانشگاه همکاری داشتند.

معاون توسعه‌ مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی زنجان هم با اشاره به وجود ۲۶ پروژه خیرساز در استان  زنجان، گفت: از این تعداد ۶ مورد خیر ساز و ۲۰ مورد نیز با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی زنجان  درحال ساخت و بهره‌برداری است.

او می گوید: این پروژه‌ها شامل فاز دوم مرکز آموزشی و درمانی آیت‌الله موسوی زنجان، بخش اطفال بیمارستان موسوی، بخش آنکولوژی بیمارستان ولیعصر(عج)، بیمارستان ۴۲۰ تختخوابی جدید بیمارستان ولیعصر(عج)، مرکز تشخیصی و درمانی مرحوم رجبعلی مقدم، مراکز خدمات جامع سلامت شهری شماره یک، سه، هفت، هشت و ۱۴ شهرستان زنجان است.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مراکز درمانی زنجان علوم پزشکی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود

تورج شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای تأمین مطالبات بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود و در خصوص بهبود خدمت‌رسانی در واحد‌های پاراکلینیک و تصویربرداری، یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل بیمارستانی باارزشی بالغ‌بر سی میلیارد ریال تحویل بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود گردید.

وی بابیان این‌که مراحل نصب و آموزش آن در مرکز به‌صورت کامل صورت گرفت، افزود: از ویژگی این رادیولوژی قابل‌حمل یا پرتابل (portable) این است که در اکثر مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها در اتاق بیماران، بخش ریکاوری، بخش مراقبت‌های ویژه، حیاط بیمارستان و بخش نوزادان قابل‌استفاده هست.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دسته از تجهیزات در شرایط اورژانسی یا مواقعی که بیمار به هر دلیلی نمی‌تواند حرکت کند برای عکس‌برداری اشعه ایکس استفاده می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران