Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری - ایرنا - آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سالروز شهادت اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام با حضور در غرب استان تهران با حضور میان محرومان و دلسوزان انقلاب درد و دل مردم را شنید و برای رفع مشکلات دستوراتی را صادر کرد.

به گزارش مشرق، آیت الله رئیسی نخستین سفر به غرب استان تهران را از شهر قدس شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از منطقه محمد آباد بازدید بعمل آورد و با حضور میان مردم منطقه مشکلات آنان را شنیدو برای رفع محرومیت ها و حل مشکلات مردم دستوراتی صادر کرد.

رئیس جمهور همچنین در بازدید از کمپ بازپروری اخوان شهرستان ملارد، مددجویان این کمپ را به تقویت اراده و تصمیم جدی برای ترک اعتیاد در کنار فراگیری شغل مناسب به منظور بازگشت به جامعه و زندگی شرافتمندانه توصیه کرد.

در ادامه این سفر رئیسی در بازدید از مجموعه بزرگ صنایع لبنی کاسپین با ابراز ناراحتی از راکد بودن آن، دستور داد مشکل سرمایه در گردش این مجموعه بلافاصله با هماهنگی بانک برطرف شود و حداکثر تا یکماه آینده به افتتاح برسد.

 رئیس جمهور در این سفر چند ساعته از بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی(ره) شهریار بازدید کرد و در جریان مشکلات آن قرار گرفت.

رئیسی  دربازدید از این پروژه نیمه تمام که احداث آن ۳۰ سال پیش آغاز شده بود، بازدید کرد و از مسئولین وزارت بهداشت و درمان خواست تا یکسال آینده زمینه افتتاح آن را فراهم کنند.

رئیس جمهور قرار است در مراسم افطاری صمیمی با جانبازان در بیمارستان روانپزشکی میلاد شهریار با جانبازان اعصاب و روان دیداری داشته باشد و در شورای اداری شهرستان شهریار با حضور فرمانداران ومسئولان شهرستانهای شهر قدس ،ملارد وشهریار مشکلات را بررسی و برای برون رفت از آنها دستوراتی صادر کند.

استاندار تهران و معاونین وی در این سفر، رئیس جمهور را همراهی می کنند.

رئیس جمهور در بازدید از منطقه محمدآباد شهر قدس مشکلات مردم این منطقه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی بعداز ظهرامروز شنبه در جریان سفر به غرب استان تهران با حضور در یکی از محله‌های محمدآباد شهر قدس با گزارش استاندار و مسئولین شهری و نیز گفتگو با مردم در جریان مشکلات ساکنان این مناطق قرار گرفت.

در این بازدید همچنین شماری از مردم محمدآباد از نزدیک مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف بویژه ممنوعیت ساخت و ساز بخاطر قرار گرفتن در محدوده حریم رودخانه مطرح کرده و خواستار بازنگری در مصافت تعیین شده برای حریم رودخانه شدند.

رئیس جمهور در این بازدید، استاندار و مسئولین شهری را موظف کرد گزارش مشکلات ساکنان این مناطق و راهکارهای حل و فصل آن را امشب در جلسه شورای اداری ارایه دهند.

بازدید رئیس جمهور از کمپ بازپروری اخوان شهرستان ملارد

آیت‌الله رئیسی: در شب‌های قدر قاطعانه تصمیم بگیرید تا دیگر سراغ مواد مخدر نروید

رئیس جمهور در بازدید از کمپ بازپروری اخوان شهرستان ملارد، مددجویان این کمپ را به تقویت اراده و تصمیم جدی برای ترک اعتیاد در کنار فراگیری شغل مناسب به منظور بازگشت به جامعه و زندگی شرافتمندانه توصیه کرد.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی همزمان با سالروز شهادت امیر مومنان حضرت علی(ع) در مراسم سوگواری مددجویان این مرکز با تسلیت شهادت امام علی(ع)، اظهار داشت: شما مددجویان عزیز امروز با زحمات و خدمات مجموعه سازمان بهزیستی آماده بازگشت به جامعه می‌شوید تا بعد از پاک شدن از هرگونه اعتیاد بتوانید برای خود، خانواده و جامعه انسان مفیدی باشید.

رئیس جمهور اعتیاد را بلای خانمانسوزی برای معتادین و خانواده آنها دانست و گفت: زجری که خانواده معتادین از این بلای خانمانسوز می کشند، بسیار دردآور است.

دکتر رئیسی مددجویان را به قوی کردن اراده و تصمیم جدی برای ترک اعتیاد فرا خواند و گفت: در شب‌های قدر قاطعانه تصمیم بگیرید تا دیگر سراغ نکبتی به نام اعتیاد و مواد مخدر نروید و به جای این عادت زشت، عادت کسب روزی حلال و به جا آوردن نماز اول وقت را جایگزین کنید.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در این مرکز امکانات خوبی فراهم شده است تا علاوه بر ترک اعتیاد شغل مناسبی یاد بگیرید و آن را زمینه کسب و کار حلال قرار دهید.

آیت الله رئیسی افزود: امروز شما با یادگیری شغل مناسب و تصمیم جدی برای ترک اعتیاد باید به خانواده خود اطمینان بدهید که دیگر آن آدم سابق نیستید و قصد دارید زندگی شرافتمندانه و به دور از هر گونه آلودگی داشته باشید تا در کنار امنیت خود و خانواده در امنیت جامعه نیز موثر باشید.

رئیس جمهور گفت: این مرکز برای آن است که وضعیت جسمی و روحی شما بازسازی شود تا فرد موثری برای خانواده و جامعه‌تان باشید.

دکتر رئیسی بر ضرورت توسعه امکانات کمپ بازپروری اخوان تأکید کرد و گفت: دولت حمایت می‌کند تا ظرفیت این مرکز به ۲ برابر افزایش پیدا کند که به این وسیله امکانات بیشتری در کنار مددجویان قرار بگیرد و تعداد بیشتری از معتادان متجاهر بتوانند در این مرکز از خدمات ترک اعتیاد و بازگشت به جامعه برخوردار باشند.

رئیس جمهور همچنین از سالن آموزش مهارت‌های شغلی و اشتغال مددجویان بازدید و در گفتگو با آنان، وضعیت رضایتمندی آنان را از حضور در این کمپ جویا شد.

دستور رئیس جمهور برای راه‌اندازی مجموعه بزرگ صنایع لبنی کاسپین تا یک ماه آینده

رئیس جمهور در بازدید از مجموعه بزرگ صنایع لبنی کاسپین با ابراز ناراحتی از راکد بودن آن، دستور داد مشکل سرمایه در گردش این مجموعه بلافاصله با هماهنگی بانک برطرف شود و حداکثر تا یکماه آینده به افتتاح برسد.

 آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر به شهرستان‌های غرب استان تهران از مجموعه صنایع غذایی و لبنی کاسپین بازدید کرد و با گزارش مسئولین و دست‌اندرکاران این پروژه در جریان ظرفیت‌ها و مشکلات راه‌اندازی این مجموعه قرار گرفت.

رئیس جمهور پس از اطلاع از ظرفیت‌های مجموعه پیشرفته و مجهز صنایع لبنی کاسپین که با سرمایه‌گذاری هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی احداث شده و از ظرفیت اشتغال مستقیم برای ۸۰۰ نفر و اشتغال غیرمستقیم برای سه هزار نفر برخوردار است، تأکید کرد: راکد بودن چنین مجموعه بزرگی ناراحت کننده است و ضرورت دارد بلافاصله مشکل سرمایه در گردش آن با هماهنگی بانک برطرف شده و حداکثر تا یک ماه آینده به افتتاح برسد و ضمن ایجاد اشتغال محصولات این مجموعه وارد بازار شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت استان تهران شهر قدس شهریار شهرستان ملارد سیدابراهیم رئیسی سفر استانی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سید ابراهیم رئیسی بازگشت به جامعه غرب استان تهران رئیس جمهور آیت الله شهر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند