Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کرمانشاهی، داور با تجربه لیگ برتری با قضاوت بازی دوستانه دو تیم حاضر در لیگ بیست و یکم آماده بازگشت به میادین شد.

بازی دوستانه تیم های پیکان و تراکتور را رضا کرمانشاهی داور سرشناس لیگ برتری سوت زد.

به گزارش طرفداری، در فصل استراحت تیم های لیگ برتری و در حالی که به دلیل برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و حضور فولاد و سپاهان در این رقابت ها، لیگ بیست و یکم تعطیل است، تیم‌های حاضر در لیگ برتر با برگزاری بازی‌های دوستانه سعی در حفظ  آمادگی خود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا عصر امروز تیم‌های پیکان و تراکتور در پیکانشهر به مصاف هم رفتند که این بازی دوستانه با نتیجه مساوی سه - سه به پایان رسید. قضاوت این بازی را رضا کرمانشاهی داور سرشناس لیگ برتری بر عهده داشت. کرمانشاهی که بعد از سانحه تصادف چند ماهی از میادین دور بود، شرایط آرمانی خود را به دست آورده و برای حضور دوباره در میادین آماده می شود. در هفته های پایانی لیگ برتر که قضاوت بازی ها به تجربه نیاز دارد، حضور این داور می تواند به کم شدن اعتراض ها کمک کند.

رضا کرمانشاهی که یکی از داوران قلدر و سختگیر فوتبال ایران است و سابقه قضاوت دربی سرخابی را دارد، در لیگ بیست و یکم به دلیل تصادف غایب بود اما این داور با قضاوت بازی دوستانه امروز نشان داد آماده است در هفته های پایانی لیگ بیست و یکم قضاوت کند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت کنایه مهدی طارمی به باشگاه اسپورتینگ / عکس آمار جالب استقلال برابر 6 تیم باقیمانده تا پایان فصل دکلان رایس در اندیشه ترک وست هم؛ چکش‌ها برای فروش او بیش از ۱۵۰ میلیون پوند می‌خواهند! اعلام آمادگی آنتونیو کونته برای هدایت پاری سن ژرمن / ادعای لو پاریزین

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ بیست و یکم رضا کرمانشاهی بازی دوستانه قضاوت بازی لیگ برتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، با کنار رفتن استقلال از رقابت های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

دیگر خبرها

  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار یک- مس صفر/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان