Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک 22 ساله ساسولو از رابطه خاص خودش با کلودیو مارکیزیو گفت و اینکه پدربزرگ و مادربزرگش هوادار دو آتشه یوونتوس هستند. 

داویده فراتزی 22 ساله فصل بسیار خوبی را در ساسولو سپری می کند و توجه تیم های بزرگی مانند یوونتوس و اینتر را به خود جلب کرده است. او در 31 بازی این فصل در سری آ 4 گل و 3 پاس گل ثبت کرده و به نظر می رسد آماده انتقال به یک تیم بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفتگو با توتو اسپورت در مورد گلزنی اش مقابل یوونتوس در پیروزی 2-1 ساسولو در نیم فصل اول گفت:

چیزهای که از آن بازی به یاد دارم، گلزنی ام، پیروزی و پدربزرگم کارمین است که هوادار دوآتشه یوونتوس است. 

فراتزی رابطه بسیار خوبی با اسطوره یوونتوس کلودیو مارکیزیو دارد و در این مورد توضیح داد:

یکی از معدود دفعاتی که در رم به تیم اصلی فراخوانده شدم، ما قبل از بازی شروع به گرم کردن گروهی کردیم و بازیکنان یوونتوس هم در حال گرم کردن بودند تا آنکه ناگهان چشمم به کلودیو مارکیزیو افتاد. مادربزرگم استفانیا بارها عکس من و مارکیزیو را کنار هم می گذاشت و می گفت شما دو تا شبیه به هم هستید. به مادربزرگم می گفتم این را می گویی چون نگاهت به من عاشقانه است. ناگهان خودم را در زمین با الگوی زندگی ام دیدم؛ شاید بیشتر از من، مادربزرگم مارکیزیو را دوست داشت. نزد او رفتم و درخواست پیراهنش را کردم. احساس فوق العاده ای بود. من تا آن زمان فقط در رده جوانان بازی کرده بودم اما مارکیزیو گفت در پایان بازی حتما پیراهنش را به من می دهد و در پایان بازی با آنکه شکست خورده بودیم، مستقیم به سمت من آمد. پیراهن او را گرفتم و نمی دانستم باید چکار کنم. پیش خودم گفتم "او که پیراهن مرا نمی خواهد! می خواهد با پیراهن من چکار کند؟ " اما مارکیزیو از من درخواست کرد پیراهنم را به او بدهم. ما از آن زمان با هم در تماس ماندیم و هنوز ارتباط داریم. شما به ندرت انسان هایی با شخصیت و ظرفیت مارکیزیو در فوتبال می بینید. همه ما او را می شناسیم. کمی خودم را شبیه به او می دانم. در بعضی چیزها شباهت داریم. با او صحبت می کردم و فهمیدم هر دوی ما یک سال قرضی در امپولی بوده ایم اما قطعا من باید به تلاش سخت ادامه دهم. مارکیزیو دوران ورزشی فوق العاده ای داشت. او یکی از بهترین هافبک های ایتالیا بود. باید تلاش کنم تا روزی به حد او برسم. 

از فراتزی سوال شد اگر تابستان به یوونتوس برود، با توجه به ارتباط خاصی که با پدربزرگش دارد، هر دو چه احساسی خواهند داشت؟

قطعا از این مساله خوشحال می شوم. شکی در آن نیست اما در حال حاضر به چنین چیزهایی فکر نمی کنم. فقط به تمام کردن فصل با ساسولو به بهترین شکل فکر می کنم. بعد خواهیم دید تابستان چه می شود. پدربزرگم از گلزنی ام مقابل یوونتوس احساس بدی داشت. مجبور شدم بعد از بازی تلویزیون، تلفن و روزنامه را از او دور نگه دارم اما سخت بود که او نفهمد زیرا خیلی زود از خواب بیدار شد. پیوستنم به یوونتوس حس فوق العاده ای به او می دهد. او اولین کسی بود که از بچگی به من ایمان داشت. از بچگی بعد از هر بازی ام، نظر می داد و روند بازی ام را در کارت هایی به در آویزان کرده بود. یک بار وقتی از اردوی تیم ملی زیر 17 سال برگشتم که گل تعیین کننده ای مقابل گرجستان زده بودم و توانستیم به جام ملت های اروپا راه پیدا کنیم، او با یک پرچم بزرگ ایتالیا در فرودگاه منتظرم نشسته بود و از شادی گریه می کرد. خوب خواهد بود که باز هم چنین احساسی به او بدهم. 

در نهایت از فراتزی سوال شد دوست دارد در لیگ برتر بازی کند؟

بله دوست دارم. می توانم خودم را در لیگ برتر ببینم. ابتدا باید خودم را ثابت کنم اما لیگ برتر مرا هیجان زده می کند زیرا زیاد تاکتیکی نیست. آنها فوتبال آزاد و بازی ارائه می دهند و این را دوست دارم. اسکاماکا که در هلند بازی کرده به من گفت خارج از ایتالیا نگرش ها به فوتبال متفاوت است. حضور در فرهنگی متفاوت خوب خواهد بود. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت کنایه مهدی طارمی به باشگاه اسپورتینگ / عکس آمار جالب استقلال برابر 6 تیم باقیمانده تا پایان فصل دکلان رایس در اندیشه ترک وست هم؛ چکش‌ها برای فروش او بیش از ۱۵۰ میلیون پوند می‌خواهند! اعلام آمادگی آنتونیو کونته برای هدایت پاری سن ژرمن / ادعای لو پاریزین

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته سی و چهارم سری A یوونتوس و میلان به مصاف هم خواهند رفت. در آستانه بازی با میلان، مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در یک کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آلگری در مورد این بازی گفت:"فردا مانند همیشه یک بازی زیبا و مهم است، بازی هیجان انگیزی خواهد بود. این یک رقابت مقابل یک تیم قدرتمند، مربی خوب و بازیکنان با کیفیت است."

صعود به فینال جام حذفی؟

رسیدن به فینال جام حذفی ایتالیا به ما این امکان را داد که به بخش کوچکی از هدفمان برسیم.

وضعیت بازیکنان؟

برمر در بازی مقابل کالیاری مشکل کوچکی داشت، اما او خوب است، فردا ما آماده بازی خوبی خواهیم بود.

تفاوت یوونتوس با اینتر در وضعیت فعلی؟

برای رسیدن به سطح اینتر چه چیزی کم داریم؟ من مربی هستم، نه مدیر. ما هنوز به هدفی به مهمی لیگ قهرمانان نرسیده‌ایم. این به ما امکان می‌دهد در سوپرجام و در جام باشگاه‌های جهان شرکت کنیم. علاوه بر این، از نظر اقتصادی هم برای باشگاه مهم خواهد بود. باید خوب کار کنیم و روی پیروزی مقابل میلان و رسیدن به هدفمان تمرکز کنیم.

شکست لاتزیو در جام حذفی ایتالیا؟

من در مورد موفقیت‌های خودم صحبت نمی‌کنم، بلکه در مورد عملکردهای یک تیم و یک باشگاه قدرتمند صحبت می‌کنم. وقتی ما در یوونتوس هستیم، همه باید جاه طلبی داشته باشند که به بهترین‌ها برسند و برنده شوند. در فوتبال ایتالیا امروز مهم بازی در لیگ قهرمانان است.  اگر سال قبل موفق می‌شدیم به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم، سال خوبی می‌شد. من اولین کسی هستم که دوست دارد قهرمان جام حذفی شود، اما باید به آنچه باشگاه در ابتدای فصل از ما خواسته بود، برسیم.

دیگر خبرها

  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • مارکوس تورام، فدریکو دی مارکو و داویده فراتزی و انجام چالش ایموجی / فیلم
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!