Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:41:49 GMT

مراسم روز زمین پاک در شهر گردشگری سرعین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۴۵۲۷

مراسم روز زمین پاک در شهر گردشگری سرعین برگزار شد

به گزارش ایرنا ، سرپرست فرمانداری سرعین در این مراسم اظهار کرد: خداوند زمین را برای انسان‌ها پاک آفرید تا ما بتوانیم از این مواهب خدادادی و طبیعی، بهترین بهره را ببریم.

باقر باقرزاده افزود: در احکام دین مبین اسلام، خاک جزو مطهرها و پاک کننده‌هاست، لذا زمین پاک باید آرزوی همه ما باشد و در این راستا فرهنگ‌سازی کنیم و نسل‌های آینده را برای داشتن زمینی پاک آموزش دهیم و از آن حراست کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روز زمین پاک را فرصتی برای افزایش آگاهی و آموزش شهروندان درباره مسائل زیست محیطی و فرهنگ پاسداری از زمین و طبیعت خدا دانست و گفت: باید برای حل بحران تغییرات آب و هوایی، آلودگی پلاستیکی و حفظ گونه‌های گیاهی و جانوری مشارکت کنیم. 

شرکت‌کنندگان در پایان این مراسم با شهدای گمنام به مناسبت روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نثار فاتحه‌ای تجدید پیمان کردند.

سرعین در ۲۷ کیلومتری غرب اردبیل از مناطق گردشگرپذیر کشور است.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست روز جهانی زمین پاک سرعین مدیریت پسماند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست روز جهانی زمین پاک سرعین سازمان حفاظت محیط زیست روز جهانی زمین پاک سرعین مدیریت پسماند زمین پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت روز معلم ویژه‌برنامه استاد فلسفه و غرب‌شناس برجسته، دکتر کریم مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی به همراه ۲۰ جلد از آثار انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی رونمایی به‌عمل می‌آید.

همچنین طبق برنامه در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این همایش دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089680 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • آئین دوهزار ساله بیل‌گردانی در نیم‌ور برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد