Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در ادامه بازدید‌های سرزده خود از مجموعه بزرگ صنایع لبنی کاسپین بازدید کرد و دستور راه اندازی آن را تا یک ماه آینده آینده داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیس جمهور در بازدید از مجموعه بزرگ صنایع لبنی کاسپین با ابراز ناراحتی از راکد بودن آن، دستور داد مشکل سرمایه در گردش این مجموعه بلافاصله با هماهنگی بانک برطرف شده و حداکثر تا یکماه آینده به افتتاح برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جریان سفر به شهرستان‌های غرب استان تهران از مجموعه صنایع غذایی و لبنی کاسپین بازدید کرد و با گزارش مسئولین و دست‌اندرکاران این پروژه در جریان ظرفیت‌ها و مشکلات راه‌اندازی این مجموعه قرار گرفت.

رئیس جمهور پس از اطلاع از ظرفیت‌های مجموعه پیشرفته و مجهز صنایع لبنی کاسپین که با سرمایه‌گذاری هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی احداث شده و از ظرفیت اشتغال مستقیم برای ۸۰۰ نفر و اشتغال غیرمستقیم برای ۳ هزار نفر برخوردار است، تأکید کرد: راکد بودن چنین مجموعه بزرگی ناراحت کننده است و ضرورت دارد بلافاصله مشکل سرمایه در گردش آن با هماهنگی بانک برطرف شده و حداکثر تا یک ماه آینده به افتتاح برسد و ضمن ایجاد اشتغال محصولات این مجموعه وارد بازار شود.

به گزارش فارس، رئیس جمهور در پایان این بازدید یک روزه، شورای اداری غرب استان تهران را برگزار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دولت رییسی کاسپین رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ آقای رئیسی در ادامه سرکشی به مناطق مختلف تهران اینبار در مناطق ۱۷ و ۱۸ حضور یافت و ضمن دیدار با مردم، از نزدیک مشکلات این مناطق را بررسی کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم