Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

لغو قرارداد با تامین اجتماعی مرکز ناباروری
هزینه ناباروری به دلیل لغو قرارداد مراکز ناباروری با بیمه تامین اجتماعی افزایش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری کنید.

بخشنامه نقل وانتقالات جدید فرهنگیان
باسلام بنده دارای ۲۹ سال سابقه هستم ساکن واهل اهواز هستم سال ۹۶ انتقال دائم رفتم کرج بعد از ۲ سال بصورت انتقال موقت برگشتم اهواز، ولی انتقال دائم از کرج به اهواز را منع کردند درصورتی که بنده ۲۹ سال دراهواز خدمت کردم ومی خواهم درشهر خودم بازنشست شوم، چون یک سال دیگر بازنشسته می‌شوم. خواهشمندم موضوع را پیگیری کنید.

مشکلات نقل و انتقالات فرهنگیان
سلام. با توجه به اینکه بخشنامه‌ی نقل و انتقالات فرهنگیان نسبت به سال‌های قبل تغییر کرده و شرط سابقه از ۲ سال به حداقل ۱۰ سال و ۱۵ سال رسیده است، از شما خواستار پیگیری این موضوع هستیم.

گلایه مستاجران از گرانی اجاره بها
خواهش می کنم پیگیر اجاره بهای منزل باشید که خیلی گران شده است.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم سوژه های مردمی مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین ؛ فرهنگ کره‌بندی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان خوزستان از انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله خبر داد

وی گفت؛ این نوجوان دچار مرگ مغزی بود که با بالگرد از مسجدسلیمان به شهرستان اهواز اعزام شد تا مراحل انتقال اعضاء بدن ایشان صورت بگیرد.

کره بندی افزود؛ پرواز بالگرد اورژانس هوایی خوزستان در ساعت ۱۵:۵۰ حامل فرشته ۱۳ ساله‌ی مسجدسلیمانی بود که برای پیوند اعضاء به اهواز پرواز کرد.

این کودک که متاسفانه دچار مرگ‌مغزی شده بود که با رضایت والدین برای نجات جان چند بیمار و با تلاش همکاران بهداشتی - درمانی مسجدسلیمان و تیم اورژانس هوایی با ایمنی کامل و در سریع‌ترین زمان ممکن به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900974

دیگر خبرها

  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • قیمت رحم اجاره‌ای؛ ۴۰۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان!
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • قیمت رحم اجاره‌ای
  • خبر خوب برای مستاجران ؛ اجاره‌بها زیاد ممنوع !
  • برنامه جدید وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد | وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟