Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محمدی گفت:بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم استقرار جوی نسبتاً پایدار تا ظهر فردا (یکشنبه ۴ اردیبهشت) در غالب مناطق استان است.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل می‌گوید:آسمان در مدت مذکور صاف تا نیمه ابری توام با وزش باد خزری (متوسط تا گاهی تند) و در برخی نواحی همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی گفت:از عصر یکشنبه تا اواخر هفته جاری جوی نسبتاً ناپایدار در غالب مناطق بویژه نواحی مرکزی و جنوبی استان حاکم خواهد شد و علاوه بر افزایش ابرناکی، گاهی شاهد وزش تند باد‌های لحظه‌ای و رگبار موقتی باران و رعد و برق خواهیم بود.

او می‌گوید:با توجه به احتمال تشدید شدت ناپایداری‌ها ناشی از شرایط فصلی و محلی، در برخی نقاط مستعد استان احتمال اصابت صاعقه و بارش تگرگ دور از انتظار نخواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت:تغییرات دمائی نیز در طی مدت مذکور چندان قابل ملاحظه نخواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی اردبیل وضعیت آب و هوا جوی پایدار افزایش دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم هوای گرم تا روز چهارشنبه در تمامی مناطق استان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در روز پنجشنبه بر میزان ابرها افزوده شده و به ویژه در مناطق مرکزی استان وزش باد تند انتظار می رود.

وی افزود: ازحوالی ظهر جمعه با نفوذ سامانه ناپایدار جوی به منطقه و همراهی با شرایط فصلی و محلی، در اکثر مناطق استان بارش باران توام با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه با توجه به رگباری بودن بارندگی، سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست، ادامه داد: در مدت فعالیت این سامانه کاهش دمای هوا نیز از پدیده‌های دیگر خواهد بود.

کوهی خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه تا اواخر وقت شنبه تداوم خواهد داشت، همچنین تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6092382

دیگر خبرها

  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست
  • اردبیل بارانی می‌شود
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی در اردبیل مساعد نیست
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان کرمانشاه
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم