Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:06:28 GMT

۵۴۰۰ دُز واکسن سرخک به اتباع خارجی در قم تزریق شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۵۰۲۳

۵۴۰۰ دُز واکسن سرخک به اتباع خارجی در قم تزریق شد

به گزارش شنبه شب ایرنا از روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، بهاره زارع افزود: علاوه بر مراجعه همشهریان به مراکز و پایگاه‌های سلامت جهت تزریق واکسن ام.ام.آر ، کارشناسان و بهورزان مرکز بهداشت در روستاها و حاشیه شهر به صورت فعال با حضور در مکان‌های تجمعی اتباع غیر ایرانی از جمله شهرک لبن، دامشهر، کوره‌های آجرپزی و مرغداری‌ها اقدام به واکسیناسیون کلیه افراد ۹ ماه تا ۳۰ سال کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، نمونه برداری و مداخله‌های بهداشتی لازم را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم، همراهی و مشارکت عمومی و مسئولان را در پیشگیری از شیوع بیماری سرخک در شهر قم بسیار مهم و ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: با برگزاری جلسه‌های مختلف سعی شده است، حساسیت لازم در مسئولان شهرستان و بخشداری‌ها انجام شود.

 زارع با اشاره به شناسایی نخستین مورد قطعی ابتلا به سرخک در شهرستان قم، از تمامی همشهریانی که از نوبت دریافت واکسن سرخک کودکشان گذشته است و تاکنون مراجعه نکرده‌اند، درخواست کرد: در اولین فرصت با مراجعه به پایگاه‌های سلامت، به کامل کردن واکسیناسیون کودکان خود اقدام کنند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی سرخک اتباع خارجی قم واکسن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی سرخک اتباع خارجی دانشگاه علوم پزشکی سرخک اتباع خارجی قم واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6091380

دیگر خبرها

  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • کارگران رکن تولید هستند
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور