Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@22:23:05 GMT

دومینوی استعفا در دفتر معاون رئیس جمهوری آمریکا

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۵۰۷۸

دومینوی استعفا در دفتر معاون رئیس جمهوری آمریکا

رئیس دفتر کامالا هریس سمت خود را ترک می‌کند تا سیزدهمین مقامی باشد که در تداوم نارضایتی‌ها دفتر معاون رئیس‌ جمهوری آمریکا را ترک کرده است.

 تابستان گذشته زمانی که هریس با اخبار منفی خروج کارکنان دفتر خود مواجه بود، "تینا فلورنوی"، "لورین وولز" را معرفی کرد.

هریس در دسامبر ۲۰۲۰ فلورنوی، استراتژیست دموکرات کهنه کار و دستیار سابق کلینتون ها را به عنوان رئیس دفتر خود انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای، فلورنوی  را تمجید و او را مشاور ارزشمند و قابل اعتماد و رهبر فوق‌العاده در دفتر خود توصیف کرد.

فلورنوی سیزدهمین مقام از دفتر معاون رئیس جمهوری آمریکا است که کاخ سفید را ترک می کند.

روند نارضایتی در دفتر هریس همچنان ادامه دارد و مایکل فوکس، معاون رئیس دفتر او نیز در هفته‌های آینده کاخ سفید را ترک خواهد کرد.

 نانسی مک الدونی مشاور امنیت ملی هریس نیز ماه گذشته از سمت خود کناره‌گیری کرد و سیمون سندر سخنگوی او، در ماه دسامبر کاخ سفید را ترک کرد./ایرنا

منبع: فردا

کلیدواژه: کامالا هریس جمهوری آمریکا معاون رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «جان کربی» هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز سه شنبه در مصاحبه ای ادعا کرد: به زودی شاهد ورود محموله های آرد به غزه از طریق یک گذرگاه جدید خواهیم بود.

هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در ادامه مدعی شد: ما به سختی کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که توافق تبادل اسیران در غزه حاصل می شود! این توافق موضوع اصلی دیدارهای «بلینکن» (وزیر خارجه آمریکا) در سفر اخیرش به خاورمیانه (غرب آسیا) است.

«جان کربی» در ادامه گفت: چین می‌خواهد از نفوذ و تماس‌ های خود با تهران برای ایجاد ثبات و امنیت در منطقه استفاده کند و ما از این تلاش‌ ها استقبال می‌ کنیم. ما از جزئیات تماس‌ هایی که چین انجام می‌ دهد و اینکه آیا این تماس‌ ها منجر به موافقت حماس با توافق (تبادل زندانیان) می‌ شود، اطلاعی نداریم.

وی ادامه داد: ما نمی‌ خواهیم شاهد تهاجم بزرگ (از سوی اشغالگران قدس) به رفح باشیم که جان بیش از یک میلیون نفر را به خطر می اندازد. توافق زندانیان منجر به توقف جنگ به مدت ۶ هفته در همه جا خواهد شد.

این مقام کاخ سفید بدون اشاره به فراگیری خشم دانشجویان کشورش از تداوم جنایت های اشغالگران قدس علیه مردم مظلوم فلسطین، در واکنش به تسخیر ساختمان دانشگاه کلمبیا در نیویورک توسط دانشجویان، ادعا کرد که رئیس جمهور آمریکا معتقد است اقدام دانشجویان دانشگاه کلمبیا برای تسخیر ساختمان قطعا رویکرد غلطی است و با تظاهرات مسالمت آمیز ناسازگار است!

این در حالیست که پس از خودداری دانشجویان معترض حامی فلسطین از جمع‌آوری چادرهای برپاشده در محوطه دانشگاه کلمبیا، مقامات این دانشگاه شروع به تعلیق دانشجویان کردند.

این اقدام دانشگاه کلمبیا در حال آغاز شده است که تشکل دانشجویی «آیوی لیگ / ۸ دانشگاه پرآوازه خصوصی آمریکا) در بیانیه‌ای از به بن‌بست رسیدن مذاکرات پایان تحصن خبر داده بود.

کد خبر 6093484

دیگر خبرها

  • گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • واکنش کاخ سفید به تسخیر دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟