Web Analytics Made Easy - Statcounter

مورینیو تایید کرد حالا که دیگر تیمش نقشی در تعیین قهرمان سری آ ندارد، دوست دارد اینتر فاتح اسکودتو شود.

دیدار اینتر و آاس رم در هفته 34 سری آ 2021/22 با برتری 3-1 اینتر به پایان رسید. ژوزه مورینیو پس از این بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با DAZN گفت:

اینتر، اینتر است؛ قوی ترین تیم ایتالیا با بازیکنانی که از هر نظر فوق العاده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمام احترام، چند جانور در ترکیب اینتر وجود دارند؛ البته منظور بدی ندارم. [اشاره به قدرت بدنی بازیکنان اینتر] امروز نیاز داشتیم که فوق العاده ظاهر شویم اما اینطور نبودیم. وقتی 0-0 بود، یک موقعیت مسلم گلزنی را با ضربه سر مانچینی از دست دادیم و 10 ثانیه بعد روی یک پاس عمقی گل خوردیم. گل دوم هم همینطور بود.

در 10-15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، فاقد تمرکز و اعتماد به نفس بودیم. گل سوم را روی یک ضربه آزاد دریافت کردیم. بازیکنانم روش دفاع کردن روی این ضربات را به خوبی می دانستند چون بارها در موردش صحبت کرده ایم. ما شجاعت بازی کردن و ادامه دادن را داشتیم. ترجیح می دهم اگر بعد از سه ماه قرار است شکست بخورم، مقابل تیمی که از ما قوی تر است این اتفاق بیفتد، بنابراین حرفی برای گفتن ندارم.

داور بازی سختی داشت، چون اینتر برای اسکودتو رقابت می کند و رم برای برد به اینجا آمده بود. کار داور سخت بود. خوشحالم چون سوتزا داور بی تجربه ای است اما دو تیم هم به داور کمک کردند. اگر هفته گذشته به جای مارکو دی بلو، سیمونه سوتزا را در ناپل داشتیم، سه امتیاز مقابل ناپولی را کسب می کردیم. هفته گذشته دی بلو دو امتیاز از ما در ناپل گرفت. به سوتزا تبریک می گویم. قضاوت خوبی داشت.

اکنون ما نیاز به استراحت داریم و رویای رسیدن به فینال لیگ کنفرانس اروپا را دنبال کنیم. کار ما در روز پنجشنبه در خانه لسترسیتی بسیار سخت خواهد بود. همانطور که گفتم، اگر قرار بود ببازم، ترجیح می دهم مقابل تیمی قوی تر ببازم. به خودم و تیمم افتخار می کنم.

ما به زمان، تلاش و پیشرفت بازیکنان نیاز داریم. زالفسکی به عنوان یک بچه، توانایی زیادی دارد. تیم هایی مانند اینتر هستند که برای نگه داشتن گوزنس روی نیمکت پول می پردازند، در حالی که ما باید با یک بچه کار کنیم، به او کمک کنیم و مراقب او باشیم.

معتقدم رویکرد ما امروز بسیار مثبت بود و تنها دلیلی که نتوانستیم گل های بیشتری بزنیم، قرار گرفتن مقابل تیمی چون اینتر بود. ما سعی کردیم موقعیت ها را ایجاد کنیم، اما آنها در دفاع کردن خوب هستند. دی فرای مشکلی برای مصاف تک به تک با تامی آبراهام نداشت. من اصلا از عملکرد تیمم ناامید نیستم.

با این عملکرد، اگر امروز با یک تیم میانه جدولی روبرو می شدیم، مطمئناً می بردیم. اینتر دو سال را با آنتونیو کونته داشت، حالا هم سیمونه اینزاگی است. آنها از نظر تاکتیکی بسیار باهوش و با مهارت هستند. اگر مشکلی برای اینتر ایجاد کنید، راه حلی برای آن پیدا خواهند کرد.

استقبال هواداران اینتر؟ من عاشق اینتر هستم و اینتر عاشق من است؛ با این حال می خواهم در هر بازی پیروز شوم. بدیهی است که اکنون می توانم واضح بگویم دوست دارم اینتر اسکودتو را ببرد چون دیگر مجبور نیستیم با اینتر، میلان، یوونتوس یا ناپولی بازی کنیم. قبلاً نمی‌ توانستم این را بگویم، زیرا این حرفه من است. من عاشق این شغل و رم هستم. ما برای بردن و موفقیت تیم خود دستمزد می‌ گیریم.

من رویکرد هواداران اینتر دوست داشتم زیرا فقط زمانی آن تشویق ها به وجود آمد که آنها دیگر از ما نمی ترسیدند. نه در ابتدا، نه در حین بازی، بلکه فقط زمانی که نفس راحتی کشیدند. من نود دقیقه دشمن بودم، می خواستم برنده شوم. خوشحالم که مردم من را فراموش نمی کنند و حتی به عنوان حریف از من استقبال می کنند. داستان دیگری وجود ندارد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت کنایه مهدی طارمی به باشگاه اسپورتینگ / عکس آمار جالب استقلال برابر 6 تیم باقیمانده تا پایان فصل دکلان رایس در اندیشه ترک وست هم؛ چکش‌ها برای فروش او بیش از ۱۵۰ میلیون پوند می‌خواهند! اعلام آمادگی آنتونیو کونته برای هدایت پاری سن ژرمن / ادعای لو پاریزین

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری

اینتر در فصل جاری سری آ تنها دو باخت داشته که هر دو برابر ساسولو بوده

طرفداری | اینتر به مانند دیدار رفت مقابل ساسولو شکست خورد.

اینتر در هفته سی و پنجم سری آ در فصل 2023/24 مقابل میزبانش ساسولو متحمل شکست با نتیجه 1-0 شد. مرجع اماری اوپتا نکاتی را از این بازی منتشر کرد:

اینتر در فصل جاری سری آ همه تیم ها به جز ساسولو را حداقل یک بار شکست داد. اینتر برای اولین بار از 1 نوامبر 2014 در بازی مقابل تیمی که در شروع یک هفته از سری آ در بین دو تیم آخر جدول رده بندی قرار داشت، شکست خورد. در آن مقطع اینتر تحت هدایت والتر ماتزاری با نتیجه 2-0 مغلوب پارما شده بود.  در 7 فصل اخیر سری آ، تنها دو تیم در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل اینتر طی یک فصل پیروز شده اند: ساسولو در فصول 2023/24 و 2017/18 و یوونتوس در فصول 2022/23 و 2019/20. طولانی ترین روند گلزنی اینتر در تاریخ سری آ متوقف شد. نراتزوری در فاصله بین شکست یک صفر مقابل مونتزا در فصل قبل و شکست امشب مقابل ساسولو موفق شد در 42 بازی متوالی در لیگ ایتالیا گلزنی کند. پس از 28 بازی (5 تساوی و 23 برد) روند شکست ناپذیری اینتر در لیگ ایتالیا متوقف شد. این تنها دومین شکست برای نراتزوری در فصل جاری سری آ پس از شکست در دور رفت مقابل ساسولو بود. اینتر تیمی است که ساسولو در مقابل آن بیشترین برد را در سری آ (10) کسب کرده. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد