Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر پاسدار شهید محمود آبسالان با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و مردم شیعه و سنی از میدان امام حسین(ع) به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و خاکسپاری شد.

خبرگزاری میزان – مراسم وداع با پیکر مطهر شهید والامقام «محمود ابسالان» امروز بهمراه زیارت عاشورا و مرثیه‌سرایی در میعادگاه شهید «مسجدالزهرا سلام الله علیها» واقع در انتهای غربی بلوار آزادگان زاهدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود آبسالان محافظ سردار الماسی فرمانده تیپ نیروهای مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی زاهدان بر اثر تیراندازی سحرگاه بیست و یکم رمضان به شهادت رسید.

به گفته یک شاهد عینی سحرگاه امروز شنبه مقارن با شب قدر بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به سمت خودرو و ایست بازرسی حوالی بیمارستان تامین اجتماعی محمود آبسالان محافظ سردار الماسی به شهادت رسید.

محمود آبسالان فرزند سردار پرویز آبسالان جانشین سپاه سلمان سیسستان و بلوچستان است.

تیراندازی حوالی بیمارستان تامین اجتماعی در مسیر تیپ ۱۱۰ به داخل شهر اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: شهادت یکی از رزمندگان نیروی زمینی سپاه قرارگاه حین اجرای ماموریت تامین امنیت

انتهای پیام/

 

برچسب ها: محمود آبسالان شهید آبسالان

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شهید والامقام جهانگیر بیات، فرزند جهان‌شاه، به‌عنوان بسیجی از کرج به جبهه اعزام و در سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه بر اثر اصابت تركش مستقيم دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای جاويدالاثر پیوست.


پیکر مطهر شهید پس از ۴۱ سال کشف و شناسایی شد. مسئولین استان البرز با حضور در منزل شهید خبر مسرت بخش تفحص و شناسایی شهید  را به بازماندگان شهید رساندند.

دیگر خبرها

  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • پیکر یک شهید جاویدالاثر پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال