Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای خاص با اعتراف به برتری تیم سابقش در مصاف با تیم فعلی خود، ابراز امیدوار کرد که نراتزوری امسال هم اسکودتو را از آن خود کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو پس از باخت 3 بر یک روز گذشته (شنبه) تیمش در خانه اینتر که منجر به صعود نراتزوری به صدر جدول و ماندن جالوروسی در فاصله چهار امتیازی یوونتوس در رده پنجم جدول شد، به قدرتمندتر بودن حریف اذعان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باخت، پایانی بود بر 12 بازی بدون باخت متوالی رمی‌ها که شانس‌شان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم کاهش داد.

مورینیو به شبکه DAZN گفت: اینتر، اینتر است. آنها بهترین تیم سری A هستند و بازیکنانی دارند که از هر نظر فوق‌العاده‌اند، اما در کمال احترام باید بگویم که آنها در تیم‌شان حیوان‌هایی هم دارند، البته من از جنبه مثبت قضیه می‌گویم (کنایه از قدرت بدنی بالا). ما برای بردن این بازی چاره‌ای جز یک عملکرد بی‌عیب و نقص نداشتیم، اما بازی‌مان بی‌نقص نبود. کارمان خوب بود، اما عیب‌هایی هم داشت. مثلاً زمانی که بازی صفر - صفر بود مانچینی موقعیت خوبی داشت که با ضربه سر گلزنی کند و آن را از دست داد و 10 ثانیه بعد اینتر با یک توپ عمقی، گل زد. گل دوم آنها هم همینطور بود و بعد از آنکه ما توپ را لو دادیم آنها با یک پاس عمقی گلزنی کردند.

مورینیو افزود: 10، 15 دقیقه مانده به پایان بازی تیم ما دچار کاهش تمرکز و اعتمادبه‌نفس شد. در نیمه دوم روی یک ضربه شروع مجددی گل خوردیم که بازیکنانم کاملاً می‌دانستند چطور باید دفاع کنند و قبلاً کلی درباره‌اش حرف زده بودیم. با این حال ما با شهامت به بازی ادامه دادیم. من ترجیح می‌دهم که بعد از سه ماه به تیمی ببازم که از ما قوی‌تر است. پس الان چیزی برای گفتن ندارم.

آقای خاص در پایان درباره خوشامدگویی گرمی که هواداران اینتر دوباره از او در سن‌سیرو داشتند هم گفت: من عاشق اینترم و اینتر عاشق من است، اما من می‌خواهم که همه بازی‌هایم را ببرم. حالا که دیگر تا پایان فصل نباید برابر اینتر، میلان یا ناپولی بازی کنیم، می‌توانم بگویم که ترجیح می‌دهم که اینتر برنده اسکودتو شود. قبل از این نمی‌توانستم این جمله را بگویم چون من سرمربی رم هستم و حقوق می‌گیرم که با این تیم برنده شوم.

سری A| اینتر با پیروزی مقابل رم صدرنشین شد/ زور مورینیو باز هم به تیم سابقش نرسید

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سری A اینترمیلان ژوزه مورینیو سری A اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مدافع تراکتور می‌گوید می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد.

به گزارش ایسنا، مهدی شیری پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود، می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد. خیلی خوشحالم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

شیری درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: در تیم‌های بزرگ این اتفاقات طبیعی است. برای حسین پورحمیدی خیلی خوشحالم و امیدوارم برای بازی بعدی که با استقلال است هوادرانمان به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و آماده مسابقه شویم.

مدافع تراکتور در واکنش به حضور مطهری و حضور احتمالی گل‌محمدی در تراکتور مطرح کرد: آقای مطهری به من لطف دارند. در پرسپولیس و پیکان در کنار ایشان بودم، مربی بادانش و رزومه‌ای هستند، آقای گل‌محمدی هم از مربیان با رزومه هستند و امیدوارم روز به روز کادرفنی ما بهتر شود.

شیری در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات گفت: جام شگفتی‌هاست و تیم‌های بزرگ و مدعی نمی‌توانند نتیجه بگیرند. در این مسابقات ریسک باید کم باشد و امیدوارم مسیرمان به شکلی باشد که در انتها بتوانیم قهرمان شویم.

مدافع تراکتور درباره بازی بعدی تیمش مقابل استقلال گفت: تمرکز ما روی تیم خودمان است و با تیم خاصی کاری نداریم، تلاش می‌کنیم ریکاوری کنیم و آماده این بازی سخت و حساس شویم و به نظرم هر تیمی کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • تونل افتخار بازیکنان تورینو برای اینتر، قهرمان سری‌آ در فصل 2023/24 / فیلم
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید