Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - پیکر مطهر پاسدار شهید «محمود آبسالان» با حضور گسترده اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان در زاهدان تشییع و خاکسپاری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، پیکر مطهر پاسدار شهید «محمود آبسالان» با حضور گسترده اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان در زاهدان تشییع و خاکسپاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید «محمو آبسالان» در زاهدان به روایت تصویرسردار آبسالان: فرزندم آرزوی شهادت داشت/ برای مقابله با اشرار و معاندین استوارتر شده‌امحمله تروریستی به خودروی ‌فرمانده تیپ سلمان فارسی/ فرزند جانشین فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان ‌‌به شهادت رسید/ اشرار مسلح بازداشت شدند + تصویر

شهید آبسالان محافظ سردار الماسی فرمانده تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی و فرزند جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بامداد روز گذشته همزمان با شب قدر و سالروز شهادت امام علی(ع) بر اثر تیراندازی اشرار مسلح به سمت خودروی فرمانده تیپ در ایست بازرسی تامین اجتماعی زاهدان به شهادت رسید.

گزارش از مهدی معصومی

فیلم

انتهای پیام/392/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید معلم «حجت الله یوسفیه» صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش مشرق، معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» از ورامین با عضویت بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و سال ۱۳۶۴ در عملیات «والفجر ۹»، در منطقه «چوارته» به شهادت رسید.

عکس/ مراسم تشییع پیکر معلم

دیگر خبرها

  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • پیکر شهید «جهانگیر بیات» در ماهدشت تشییع و تدفین شد
  • پایان فراق پس از ۳۸ سال/ شهید رنجنوش در همدان آرام رفت
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • سیستان بارانی شد
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند