Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فضاسازی برخی اصلاح طلبان علیه دولت رئیسی گفت:  اصلاح طلبان در حالی عنوان می کنند که تمام کارکنان در دولت آقای رئیسی تغییر کرده‌اند که این مسأله به هیچ وجه صحت ندارد و حتی بعضا کندی تغییرات در کارکنان و مدیران باقیمانده از دولت قبل موجب انتقاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصلاح طلبان با این جوسازی‌ها علیه دولت آقای رئیسی در صدد هستند تا خاطره تلخ عملکرد خود در دولت قبل را‌‌‌‌‌‌‌‌ از اذهان عمومی پاک کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اصلاح طلبان در دیدار نوروزی که با سران خود داشتند کار تخریب دولت آقای رئیسی را‌‌‌‌‌‌‌‌ کلید زدند و این موضوع در سال جدید در دستورکار آنها قرار گرفته است.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: آنها در صدد هستند تا با جوسازی علیه دولت فضا را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای انتخابات 1402 برای خود فراهم کنند و بتوانند از این طریق کرسی‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌ در مجلس به دست آورند.

وی افزود: اصلاح طلبان می‌دانند که کارنامه عملکرد آنها در دولت قبل کارنامه قابل دفاعی نیست و به همین دلیل سعی دارند تا با تخریب دولت جدید کارنامه عملکرد خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ به فراموشی بسپارند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس انتخابات اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، سعید معین افزود: به سبب جلوگیری از کاهش عملکرد تولید گندم، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم را انجام دهند.

مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات با بیان اینکه در کشور ۶ میلیون هکتار سطح زیر کشت گندم آبی و دیم است، اظهارداشت: مبارزه با سن غلات در سطح کشور از بهمن ماه سال گذشته آغاز و ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به اثر آفت سن گندم در عملکرد تولید، تاکنون سطح مبارزه به یک میلیون و ۲۰۰ هزارهکتار رسیده است.

معین اظهار داشت: از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره باید مبارزه به موقع صورت بگیرد.

بر اساس این گزارش، درسال زراعی گذشته استان‌های کردستان، کرمانشاه و اصفهان بهترین نتیجه را در عدم سن زدگی داشته اند.

در استان کردستان تاکنون ۲۳۰ هزار هکتار گندم علیه سن سمپاشی شده است و قرار است ۱۵۰ هزار هکتار دیگر صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!