Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار بوعلی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز گفت: سپاه فجر با تمام ظرفیت‌ها و امکانات آماده همکاری با نهاد‌ها در عرصه محرومیت زدایی است وانسجام و هم افزایی همه دستگاه‌ها و نهاد‌های مسئول در این زمینه موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

او گفت: همکاری و تعامل منسجم دستگاه‌ها و نهاد‌ها یکی از عوامل مهم افزایش تاثیرگذاری طرح‌ها و برنامه هاست و اگر در این زمینه موفق عمل شود بدون شک رضایت مردم را در پِی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر عزم سپاه فجر، شورای شهر و شهرداری شیراز برای ساماندهی معضلات اجتماعی، گفت: اقدام موثر در زمینه مقابله با اعتیاد و ساماندهی معتادان متجاهر، محرومیت زدایی و راه اندازی کارگاه‌های اشتغالزایی در محلات محروم، انسجام گروه‌ها و فعالان اجتماعی در سطح محلات و هم افزایی در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی محور‌های مهم همکاری سپاه فجر و بسیج با شورای شهر و شهرداری شیراز است.

سردار بوعلی به انعقاد تفاهم نامه سه جانبه در حوزه محرومیت زدایی، گفت: کمک به سازمان‌ها و نهاد‌ها در زمینه خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم و حضور فعال در هر عرصه‌ای که نیاز کشور باشد هنر سپاه و بسیج است.

سید احسان اصنافی نیز در این دیدار با تاکید بر نگاه ویژه شهرداری شیراز به مسئله محرومیت زدایی از محلات این کلانشهر، گفت: در این راستا طرح‌های مختلف عمرانی از طرف شورای شهر و شهرداری شیراز پیگیری می‌شوند و با هم افزایی سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها از جمله سپاه فجر شاهد اقدامات موثری در این زمینه خواهیم بود.

شهردار شیراز گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و طرح‌های اجتماعی در سطح محلات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و بخصوص مسئله مقابله با اعتیاد از دیگر محور‌های مهم همکاری شورای شهر و شهرداری شیراز با سپاه فجر است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه فجر فارس شورای شهر شیراز شهرداری شیراز ساماندهی معضلات اجتماعی شورای شهر و شهرداری شیراز محرومیت زدایی نهاد ها سپاه فجر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست.

ابوطالب شفقت امروز، هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداران نسبت به جذب نیروی انسانی بر حسب قانون عمل کرده و بر اساس مقررات نیرو جذب کنند.

وی با بیان اینکه تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست، بیان کرد: چنانچه شهرداران نیروهای به کار گرفته شده خود را به ادارات دیگر بفرستند یک سال مهلت دارند برای این افراد اشتغال ایجاد کنند و آنان را به شهرداری برگردانند.

 استاندار لرستان گفت: مسائل را به صورت پایه‌ای پیگیری می‌کنم و کار را به اندازه‌ای که در کشور ظرفیت داریم، انجام می‌دهیم چرا که باید کارها بر اساس برنامه و اولویت‌ها تخصیص داده شود و کار باید منطقی اصولی و با برنامه باشد.

شفقت عنوان کرد: مسئولیت نشاط فردی و عمومی شهرها با شهرداران است و راهبرد کلان آن‌ها ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه همچنین شهردار نقش بسیار مهمی در توسعه شهری دارد و شوراها مرکز فکری، مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند که باید کمبودها و نواقص را احصا و رفع کنند، خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات راهبردی شهرداری‌های لرستان پیگیری خواهند شد و به دنبال این هستیم تا سهم بهتری در توزیع منابع و امکانات داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است