Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – افزایش و تنوع قیمت گوشت قرمز در استان کرمانشاه و از طرف دیگر توزیع نامناسب گوشت منجمد تنظیم بازاری سبب نارضایتی شهروندان شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، به اعتقاد مردم قیمت مرغ و گوشت قرمز در استان هر روز نسبت به روز گذشته در حال افزایش است و هر فروشنده آن را با نرخ سلیقه‌ای عرضه می‌کند و این در حالی است که ستاد تنظیم بازار استان در مواقع افزایش قیمت گوشت مرغ و گوسفند منجمد با قیمت پایین‌تر را به بازار تزریق می‌کند اما مردم از نحوه توزیع گوشت منجمد با نرخ مصوب دولتی گلایه‌مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌خبر بودن مردم از زمان و مکان توزیع، پایین بودن حجم گوشت منجمد توزیع شده و بسته‌بندی سه و چهار کیلو به بالا برای افرادی که توان مالی ندارند از مهمترین مشکلات توزیع گوشت منجمد با نرخ تنظیم بازاری است.

از طرف دیگر قصابی‌ها از این شاکی هستند که مسئولیت توزیع گوشت و مرغ منجمد به آن‌ها واگذار نمی‌شود و مسئولان نیز معتقدند قصابان گوشت منجمد را به نرخ گوشت گرم می‌فروشند.

با افزایش قیمت گوشت گرم در قصابی‌ها بسیاری از مردم به سمت خرید گوشت با ذبح غیربهداشتی و خیابانی تمایل پیدا کرده‌اند که این می‌تواند زنگ هشداری برای تهدید سلامتی مردم باشد.

مردم انتظار دارند هم نظارت‌ها تشدید شود و هم توزیع گوشت منجمد با نرخ تنظیم بازاری را افزایش دهند تا گوشت به دست اکثریت مردم برسد.

تکذیب واردات گوشت حرام به کشور/ سازمان دامپزشکی: مردم گوشت را تنها با آرم دامپزشکی بخرندکشف حلقه گران‌کننده گوشت در قزوین / قیمت گوشت قرمز 10 درصد ارزان‌تر می‌شودکاهش 5 هزار تومانی گوشت بوقلمون در میادین میوه و تره‌بار

عباسی معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: قیمت گوشت به صورت آزاد است و به صورت هفتگی با برگزاری جلسه‌ای با حضور اتحادیه قصابان مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت گوشت براساس عرضه و تقاضا و هزینه‌های تمام شده تعیین می‌شود گفت: در برخی مواقع مصرف گوشت و قیمت دام زنده افزایش می‌یابد و قیمت بر این اساس تغییر می‌کند.

عباسی افزود: هم اکنون باید در تمام قصابی‌های شهر کرمانشاه هر کیلو گوشت گوسفندی 155 هزار تومان، گوساله مخلوط 135 هزار تومان و گوشت گوساله بدون استخوان 165 هزار تومان عرضه شود و قیمت بالاتر از این تخلف محسوب می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: علاوه بر این پشتیبانی امور دام هر هفته گوشت منجمد وارداتی و گوشت مازاد استان‌های دیگر را خریداری می‌کند تا  قیمت در بازار متعادل شود.

عباسی با بیان اینکه هر هفته 100 تا 150 تن گوشت منجمد داخلی و خارجی در کرمانشاه توزیع می‌شود افزود: بیشتر این گوشت تنظیم بازاری برای حمایت از اقشار محروم در حواشی شهر توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: قیمت هر کیلو گوشت منجمد وارداتی 105 هزار تومان و گوشت داخلی بنابر نوع آن از 75 هزار تا 105 هزار تومان متفاوت است و بسته‌ها بین دو تا سه کیلو است.

عباسی بیان کرد: گوشت منجمد تنظیم بازاری هر روز ساعت 16 توسط خودروهای سیار در 15 میدان اصلی شهر توزیع می‌شود.

انتهای پیام/832/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت گوشت قیمت گوشت تنظیم بازاری توزیع گوشت گوشت منجمد هزار تومان گوشت قرمز قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی

تین نیوز

در حالی خبری از ثبت نام جدید برای خودروهای وارداتی نیست که وزیر صمت اخیرا گفته بود که ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات موجود داریم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی بیان کرد: خودروهای وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت نام کرده اند عرضه خواهد شد و در این دوره ثبت نام جدید نخواهیم داشت.

در این مرحله علاوه بر خودروهای بنزینی برای اولین بار خودروهای وارداتی برقی نیز عرضه خواهد شد.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در مورد این که چه کسانی در این دوره مجاز به انتخاب خودرو هستند به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: خودروهای وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت نام کرده اند عرضه خواهد شد و در این دوره ثبت نام جدید نخواهیم داشت.

در حالی خبری از ثبت نام جدید برای خودروهای وارداتی نیست که وزیر صمت اخیرا گفته بود که ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات موجود داریم.

با این حال مشخص نیست که عرضه خودروهای وارداتی چه زمانی سرعت خواهد گرفت تا بازار خودرو یک روز خوش به خود ببیند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول