Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آلبرتو گونزالس کاسالس که به همراه نمایندگان چند شرکت کوبایی به تبریز سفر کرده بود بعد از بازدید از چند صنایع غذایی تبریز  و داروسازی شهید قاضی(ره)، از برپایی نمایشگاه اختصاصی محصولات ایرانی و جذب سرمایه‌گذاری ایرانیان در پروژه‌های مشترک در کوبا خبر داد.

وی گفت: ظرفیت های صنعتی آذربایجان شرقی بسیار مطلوب است و در آینده ای نزدیک فهرست نیازمندی‌های کوبا جمله صنایع غذایی بویژه شیرینی و شکلات و کیک و کلوچه در اختیار بازرگانان و تولیدکنندگان استان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر کوبا تصریح کرد: ماشین آلات به روز، دانش فنی بالا و بسته بندی مناسب از جمله ویژگیهای صنایع غذایی آذربایجان شرقی بشمار می رود.

صابر پرنیان رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی هم که سفیر کوبا را در این بازدیدها همراهی می‌کرد؛ گفت: صنایع استان ظرفیت صادراتی قابل توجهی به کوبا و آمریکای لاتین را دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سفیر کوبا در ایران صنایع غذایی تبریز رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی شیرینی و شکلات کوبا آمریکایی لاتین فارس تبریز داروسازی شهید قاضی آذربایجان شرقی صنایع غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از انحراف یک دستگاه مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم(ص) بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز خبر داد و مصدومیت هشت نفر از مسافران آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی نیا عصر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: این حادثه ظهر امروز به مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر از آنها به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این مینی بوس از مسیر منحرف شده و به تل خاک برخورد کرده است، گفت: سرنشینان مینی بوس حادثه دیده هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی بودند که برای تماشای دیدار امروز این تیم با استقلال قصد حضور در ورزشگاه یادگار امام را داشتند.

سرهنگ حبیب آبراهه خاطرنشان کرد: به خاطر پیشگیری از حوادث احتمالی و کاهش بار ترافیک اتوبان شهید کسایی تبریز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ امروز تردد وسایل نقلیه در این اتوبان ممنوع است.

کد خبر 749856

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران