Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فیلم «دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی» در عربستان سعودی و چند کشور عربی دیگر به دلیل حضور شخصیت همجنس‌گرا اکران نخواهد شد.

عربستان اجازه اکران این فیلم را پس از اینکه دیزنی حذف این شخصیت را نپذیرفت نداد.

این فیلم جدید به کارگردانی سم ریمی که دنباله فیلم قبلی «دکتر استرنج» مارول با بازی بندیکت کامبربچ در نقش شخصیت اصلی است، یک قهرمان اضافه بر فیلم قبلی دارد که خوچیتل گومز ۱۵ ساله نقشش را ایفا می‌کند و مانند کتاب‌های کمیک مارول شخصیتی همجنس‌گرا را ارایه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بندیکت کامبربچ در این فیلم نیز در نقش دکتر استیون استرنج جادوگر اعظم ظاهر شده است. وی جراح مغز و اعصابی است که پس از سانحه رانندگی راهی سفری به کامارتاج برای بهبود خود شد و در این مکان عرفانی تحت تعلیم ریش سفید که جادوگر اعظم بود قرار گرفت و پس از مرگ وی به مقام جادوگر اعظم رسید و به شخصیت دکتر استرنج تبدیل شد.

ادامه «دکتر استرنج» از ۶ ماه می در آمریکا اکران می‌شود و قرار بود در عربستان سعودی و دیگر کشورهای مجاور از ۵ می راهی سینماها شود.

چندی پیش نمایش «ابدی‌ها» از کمپانی مارول به کارگردانی کلوئی ژائو نیز به همین دلیل و پس از اینکه دیزنی از حذف این صحنه از فیلم خودداری کرد، در عربستان و شماری از کشورهای عربی دیگر ممنوع اعلام شده بود.

پیش فروش بلیت در عربستان، کویت و قطر متوقف شده ولی امارات عربی همچنان در حال فروش بلیت است و به نظر می‌رسد فیلم اجازه نمایش در آنجا را داشته باشد.

کد خبر 5473228

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی دکتر استرنج بندیکت کامبربچ کمپانی دیزنی استودیو مارول ماه امید تئاتر ایران ماه رمضان 1401 رادیو شبکه دو سیما هنرمندان تئاتر برنامه رخ به رخ سریال ایرانی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر سینمای مستند جشنواره فیلم کن فیلم کوتاه رادیو نمایش دکتر استرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای «بهروز افخمی» از امشب روی آنتن شبکه نمایش تلویزیون می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای افخمی از امشب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور افخمی، محمدرضا نصراللهی استاد دانشگاه و مرتضی علیزاده کارگردان فیلم «بی‌بدن» به بررسی موضوع سینمای جنایی می‌پردازد.

همچنین میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق به فیلم «بی‌بدن» و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمیدرضا قادری و آرش خوشخو فیلم سینمایی «Dune ۲» را بررسی می‌کند.

سری جدید برنامه «هفت» قرار بود از جمعه گذشته روی آنتن شبکه نمایش برود که به دلیل مشکل فنی پخش این برنامه سینمایی به این هفته موکول شد و از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ در شبکه نمایش مهمان بینندگان و مخاطبان خود خواهد بود.

کد خبر 750279

دیگر خبرها

  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد