Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد ویس کرمی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد تعامل دولت و مجلس گفت: طبق اصل ۵۷ قانون اساسی ،قوای سه گانه  حاکم در جمهوری اسلامی زیر نظر ولایت مطلقه امر قرار دارند که همانند اعضای  یک پیکرند و در صورتی که قسمتی از این مجموعه به درستی عمل نکند یا هماهنگ نباشد مردم و کشور ضرر می‌کنند.

نماینده مردم خرم آباد تصریح کرد: الحمدالله قوای سه گانه کشور از لحاظ تفکری و اعتقادی هماهنگی خوبی با هم دارند لازم است این همدلی  وهمزبانی به یک اقدام مشترک و واحد برای حل مشکلات مردم منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون آموزش مجلس با مثبت ارزیابی کردن تعامل دولت و مجلس گفت: نشست‌های مشترکی بین دولت و مجلس برگزار شده است. مجلس به عنوان  نهاد قانون گذار و دولت به عنوان مجری  ارتباط خوبی برای حل مشکلات کشور دارند  و اولویت اول خط مقدم  جبهه انقلاب، حل مشکلات معیشتی مردم است.

ویس کرمی تاکید کرد: برای دولت و مجلس اصل حل مشکلات کشور است لذا وارد حاشیه‌ها نخواهند شد و باید خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار دهند و با رویه حفظ وحدت، آرامش را به جامعه منتقل کنند.

ویس کرمی با اشاره به دیدار وزرای کابینه سیزدهم با دولت بیان داشت: بر اساس گزارشات بیش از ۱۵۰۰ برنامه ملاقات بین وزیران و نمایندگان در این مدت کوتاه صورت گرفته است  که این آمار نشان دهنده روابط خوب و صمیمی دولت و مجلس  است.

نماینده مردم خرم آباد بیان داشت: اگر ما رضای خدا و منافع مردم را به عنوان محور در نظر گیریم در صورت داشتن اختلاف جزیی  بین قوا که خود نوعی رحمت است به خدمت رسانی آسیبی نمی زند و نظام خدمتگذاری را تسهیل می کند.

عضو کمیسیون آموزش بیان داشت:در شرایط فعلی وزرا نسبت به دوره قبل ارتباط نزدیک‌تری با مجلس شورای اسلامی دارند که امیدواریم با  هم‌فکری و تعامل بین قوای سه گانه و همچنین تشکیل جلسات مستمر، مسائل و مشکلات سطح کلان کشور را با هماهنگی و همدلی برطرف  شود و مردم دستاورد این هم افزایی را لمس کنند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مهرداد ویس‌کرمی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دولت مجلس شورای اسلامی دولت دولت و مجلس حل مشکلات ویس کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود

نامزد راه‌یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: افزایش قدرت معیشتی خانوار استان به‌ عنوان قطب صنعتی و اقتصادی مورد توجه خواهد بود.

علی آجودان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه اصلاح وضع موجود هدف نهایی او از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: خدمت‌گزاری به مردمی که صاحبان اصلی انقلاب و کشور هستند باید اولویت امور مسئولان باشد و نمایندگان مردم نباید دغدغه‌ای به غیر از خدمت‌گزاری داشته باشند.

وی با اشاره به محورهای اصلی اهداف و برنامه‌های خود در مجلس شورای اسلامی افزود: گرانی، مسئله‌ای است که دولت‌ها و دوره‌های مختلف مجلس شورای اسلامی با آن مواجه بوده‌اند و تلاش برای بهبود معیشت باید دغدغه نهایی نمایندگان مردم در مجلس باشد.

نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در ادامه تصریح کرد: افزایش قدرت معیشتی خانوار استان به‌عنوان قطب صنعتی و اقتصادی با صنعت‌هایی همچون کفش، چرم و قالیبافی مورد توجه خواهد بود.

آجودان‌زاده با اشاره به مسائل زیست‌محیطی به عنوان یکی دیگر از اهداف خود اضافه کرد: دریاچه‌ی ارومیه و خطرات ناشی از خشکی این دریاچه، مسئله‌ای بسیار مهم و تأثیرگذار در آینده زیست‌بوم انسانی، اقتصادی و اجتماعی است و نمایندگان مردم باید وجهه ملی آن را بیش از پیش مورد توجه قرار داده باشند.

وی سومین محور اهداف خود را به عنوان یکی از کادر درمان مسائل درمانی عنوان و اضافه کرد: مشکلات درمانی و نارضایتی مردم از مراکز درمانی به ویژه مراکزی که از مرکزیت برخوردار هستند، منجر به نارضایتی گسترده‌ای شده است که باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.

نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به مسائل کارگری و تأثیر آن در معیشت، گفت: قانون حمایت از قالیبافان، کشاورزان و افزایش سن بازنشستگی از مباحثی است که باید رویکرد حمایتی از کارگران در صحن مجلس شورای اسلامی مورد توجه باشد.

آجودان‌زاده افزود: مشارکت پایین مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ناشی از عملکرد ضعیف مدیران و نبود شایسته‌سالاری در انتصابات است که نارضایتی مردم از وضعیت موجود را در پی داشته است.

کد خبر 751345

دیگر خبرها

  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند