Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:32:46 GMT

یک نوبت معاینه فنی برای تاکسی های پایتخت رایگان است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۶۲۳۴

یک نوبت معاینه فنی برای تاکسی های پایتخت رایگان است

به گزارش خبرگزاری مهر، تاکسیران‌های فعال در پایتخت می‌توانند با در دست داشتن پروانه تاکسیرانی معتبر که از طریق سامانه سیما تاکسی سازمان قابل استعلام و کنترل است، ضمن مراجعه به مراکز معاینه فنی بیهقی، سراج، الغدیر، شقایق، دماوند، چمران، نیایش و آبشناسان از این امکان فراهم آمده بهره‌مند شوند.

طرح یاد شده از سال ۱۴۰۰ با هماهنگی‌های صورت پذیرفته از سوی سازمان تاکسیرانی شهر تهران و تقبل هزینه‌های مرتبط با این مقوله، با هدف کاهش آلودگی هوا، حمایت مالی از رانندگان خدوم تاکسی، ترویج فرهنگ استفاده از خودروهای سالم و بی‌نقص و حفظ سلامت شهروندان به مرحله اجرا در آمد که در سال جدید نیز ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکسیرانان تهرانی در صورت تمایل به استفاده از این طرح رایگان منحصراً می‌بایست به یکی از هشت مرکز اعلام شده، مراجعه کنند.

کد خبر 5473694

منبع: مهر

کلیدواژه: تاکسیرانی شهرداری تهران معاینه فنی خودرو شهرداری تهران شورای شهر تهران ماه رمضان 1401 شب های قدر آموزش و پرورش علیرضا زاکانی موزه شهر تهران غلامحسین محسنی اژه ای تخلفات رانندگی پلیس راهور حج تمتع ماه مبارك رمضان قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مادران غیرشاغل روستایی و عشایر که فرزند سوم یا بیشترشان متولد سال ۱۳۹۶ به بعد باشد، تا پایان اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی roostaa.ir ثبت‌نام کنند.
هادی بهداد افزود: حق بیمه مادران غیرشاغل روستایی و عشایری به همت دولت پرداخت خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از طریق موسسات کارگزاری یا مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق ثبت نام کنند.
او ادامه داد: این اقدام در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی؛ این مبالغ کجا هزینه می‌شود؟
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی/مبالغ دریافتی کجا هزینه می‌شود؟
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض