Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:26:14 GMT

چمران پس از دوران نقاهت به صحن شورا باز می‌گردد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۶۲۸۹

چمران پس از دوران نقاهت به صحن شورا باز می‌گردد

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز سروری، در حاشیه شصتمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی مهدی چمران اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت جسمانی آقای چمران رو به بهبود است.

وی ادامه داد: آقای چمران از لحاظ بیان و حرکت شرایط بهتری دارد و روند درمان وی در منزل در حال انجام است.

سروری در پاسخ به سوالی درباره احتمال جایگزینی اعضای علی البدل با چمران گفت: این موضوع صحت ندارد آقای چمران ستون خیمه شوراهای اسلامی کشور است و بعد از طی دوران نقاهت به صحن شورا باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5473707

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران مهدی چمران شهرداری تهران شورای شهر تهران ماه رمضان 1401 شب های قدر آموزش و پرورش علیرضا زاکانی موزه شهر تهران غلامحسین محسنی اژه ای تخلفات رانندگی پلیس راهور حج تمتع ماه مبارك رمضان قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز از تجلیل ۵۳ استاد، کارشناس و استادبازنشسته و سرآمد آموزشی به مناسبت هفته معلم خبر داد.

رحیم پیغان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به مناسبت هفته معلم و بزرگداشت شهید مطهری، سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز در رده‌های استادان، کارشناسان و استادان بازنشسته تجلیل خواهند شد. همچنین از معاونان آموزشی نمونه و گروه‌های آموزشی نمونه تقدیر می‌شود. در مجموع  از ۵۳ نفر از استادان، پیشکسوتان و کارشناسان آموزشی نمونه، تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به شاخص‌های انتخاب اساتید نمونه آموزشی، ادامه داد: یکی از شاخص‌های انتخاب استادان برتر آموزشی، ارزیابی دانشجویان در پایان هر نیم‌سال تحصیلی است. این ارزیابی از نظرهای متفاوتی از جمله حضور در کلاس درس، کیفیت تدریس حضور در کلاس، نحوه برخورد و رفتار با دانشجویان و همکاران، کارایی و... انجام می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در نهایت استادی که بالاترین ارزیابی را کسب کند، توسط مدیر گروه رشته و معاون آموزشی دانشکده ارزیابی و سپس به عنوان استاد نمونه معرفی می‌شود. از هر دانشکده یک تا سه نفر به عنوان استادان نمونه آموزشی انتخاب می‌شوند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • (ویدئو) مهدی چمران: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم
  • توضیح گلر جوان پرسپولیس درباره شوت عبدالکریم!