Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:39:44 GMT

کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست نهضت ملی مسکن را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۶۴۲۶

کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست نهضت ملی مسکن را کسب کرد

پژمان نیک اقبالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس این ارزیابی میزان پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد ۵۸درصد اعلام شده است.

وی بیان کرد: براساس بررسی های دیوان محاسبات کشور پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن در ۱۸ استان زیر ۱۰ درصد،۲ استان۱۰ درصد و سه استان زیر ۱۵ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک اقبالی عنوان کرد: ۳۹ هزار و ۱۶۰ نفر در استان واجد استفاده از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن هستند.

نیک اقبالی عنوان کرد:۵۶هزار و ۱۱۲ کهگیلویه و بویراحمدی برای استفاده از طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده اند که پس بررسی در وزارت  راه و شهرسازی حدود ۲۷ هزار و ۱۷۳ نفر حذف شدند.

وی تاکید کرد: سبز بودن فرم «ج» متقاضی به این معناست که از ابتدای انقلاب تاکنون از امکانات دولتی یا یارانه‌ای بخش مسکن و زمین و وام مسکن استفاده نکرده باشد ، متأهل یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا و نداشتن مالکیت خصوصی املاک یا مسکن از جمله شروط اولیه ثبت نام در این طرح است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:تاکنون درخواست پنج هزار و ۵۴۸ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان تایید نهایی شده و ۵۳۲ نفر افتتاح حساب کرده اند.

نیک اقبالی تاکید کرد: همچنین به ۷۶۳ نفر از متقاضیان احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن پروژه اختصاص داده شده است.

وی ابراز داشت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان باید ۱۸۵ میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال دیگر سهم آورده پرداخت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:به منظور ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج مرکز استان ۳۵۰ میلیون تومان، سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان و روستاها ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی تعیین شده است.

وی عنوان کرد: این تسهیلات با ۲ سال دوره تنفس پرداخت می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی  کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به فراهم شدن امکان ویرایش اطلاعات طرح های مسکن گفت:متقاضیان  که در زمان ثبت‌نام در طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن، شهر محل درخواست و یا مشخصات و اطلاعات خود را در سامانه ثبت نام، اشتباه درج کرده اند، می توانند از روز پنج‌شنبه مورخ اول اردیبهشت  به مدت یک ماه، با مراجعه به سامانه طرح های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir نسبت به اصلاح شهر محل درخواست مسکن و یا مشخصات و اطلاعات خود اقدام کنند.

وی افزود:متقاضیان  پیش از تغییر شهر محل درخواست خود به «اطلاعیه ثبت‌نام از متقاضیان نهضت ملی مسکن» مورخ ۲۰/۱۰/۱۴۰۰ مندرج در سامانه توجه کنند.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد وزارت راه و شهرسازی یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد وزارت راه و شهرسازی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد وزارت راه و شهرسازی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد طرح نهضت ملی مسکن راه و شهرسازی نیک اقبالی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن

 
حامد ریگی  بیان کرد: باتوجه‌به تأکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن باهدف خانه‌دارشدن اقشار کم‌درآمد جامعه، این اداره همسو با سیاست‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اهتمام ویژه‌ای در این زمینه دارد طوری که در گام نخست زمین موردنیاز برای اجرای طرح در قالب ۵۰۰ هکتار تأمین شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراوان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال انجام است و هم‌زمان برای هزار متقاضی دیگر نیز پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان تصریح کرد: در حال حاضر ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر گشت، گلشن و سیرکان به‌صورت ویلایی و در شهر سراوان به‌صورت دوطبقه در دستور کار قرار دارد و هم‌زمان با پیشرفت فیزیکی واحدهای این طرح، صدور اسناد اراضی آن به متقاضیان در حال انجام است.

ریگی با بیان اینکه امکان نام‌نویسی طرح نهضت ملی مسکن همچنان فراهم است، گفت: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه saman.mrud.ir رجوع و نام‌نویسی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد (+ جزییات)
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن