Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخیرا رئیس کل دادگستری اذربایجان غربی از تعیین تکلیف پرونده طلا و جواهرات مربوط به سال‌های ۶۵ تا ۶۸ خبر داد.

خبرگزاری میزان _ اخیرا رئیس کل دادگستری اذربایجان غربی از تعیین تکلیف پرونده طلا و جواهرات مربوط به سال‌های ۶۵ تا ۶۸ خبر داد.

به گفته عتباتی، تعیین تکلیف این مجموعه ارزشمند طلا و جواهرات که در سال‌های ۶۵ تا ۶۸ در گمرک بازرگان توقیف و به خزانه بانک ملی استان تحویل داده شده بود پس از گزارش اداره کل اطلاعات استان مبنی بر وجود مقدار قابل توجهی طلا و جواهر قاچاق در صندوق امانات بانک ملی استان در دستورکار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عتباتی بیان کرد: با تشکیل جلسات مختلف و صدور دستورات لازم، این مجموعه جهت فروش تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار گرفت.

در همین راستا قاسم رسولی فاضل، نماینده قوه قضاییه و عضو هیئت عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، با اشاره به روند اقدامات تعیین تکلیف اموال تملیکی استان آذربایجان غربی، گفت: در راستای دستورات رئیس قوه قضاییه در جهت ساماندهی سازمان اموال تملیکی از جهت انبار‌ها و اموال‌هایی که در اختیارشان قرار دارد، استان آذربایجان غربی نیز همچون استان‌های دیگر اقدامات موثری انجام داده است.

وی با بیان اینکه وضعیت انبار‌های سازمان تملیکی آذربایجان غربی رو به بهبود است، افزود: یکی از پرونده‌های مهم این استان مربوط به طلا و جواهرات سال ۶۵ به بعد است.

رسولی فاضل عنوان کرد: پرونده طلاها، در راستای ساماندهی اسناد، مدارک و شناسایی کالا‌ها در سازمان اموال تملیکی شناسایی شده است. درگذشته، مدیر وقت سازمان اموال تملیکی با اسنادی مواجه می‌شود که مربوط به حجم قابل توجهی طلا و جواهرات در سال ۶۵ است که تحویل بانک مرکزی داده شده و تا کنون کسی پیگیر این طلا‌ها نشده بود.

نماینده قوه قضابیه و عضو هیئت عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه سال ۶۵ سازمان اموال تملیکی هنوز تشکیل نشده بود و از سال ۷۰ به بعد تشکیل شده است، افزود: عملا به دست آوردن این اسناد و مدارک نشان دهنده دقت مدیران استانی اموال تملیکی است که این جواهرات شناسایی شده است.

وی گفت: از سال گذشته در جلساتی که در بانک با حضور مدیر استانی، دادستان ونماینده دادستان شکل گرفت و با انجام مکاتبات متعدد با مراجع ذیربط، وجود این جواهرات در بانک محرز شد و با توجه به گزارش رئیس دادگستری در اولین مزایده امسال این جواهرات فروخته می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اموال تملیکی قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اموال تملیکی قوه قضاییه سازمان اموال تملیکی آذربایجان غربی طلا و جواهرات تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مجتبی قهرمانی اعلام کرد: در راستای اجرای دستورالعمل رئیس قوه قضاییه در خصوص ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال نگهداری و ترخیص وسایل‌نقلیه و تأکید ایشان بر لزوم تعیین‌تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های سراسر کشور با هدف حفظ حقوق شهروندی و حمایت از اموال و مالکیت شهروندان و بیت‌المال، مزایده فروش یکهزار و 366 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های استان هرمزگان برگزار می‌شود. علاوه بر خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی، تعداد قابل توجهی انواع کالاهای دیگر نیز در این مزایده فروخته خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مزایده در خصوص وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های زرون، نود، قائم، یاسر، دریا و گامبرون شهر بندرعباس، پارکینگ شهرداری فین، پارکینگ بندرلنگه، پارکینگ‌های آنامیس و مکران شهرستان میناب، پارکینگ المهدی شهرستان جاسک و پارکینگ طاها شهرستان حاجی آباد به صورت حراج حضوری انجام می شود و عموم مردم می توانند، امروز و فردا، نهم و دهم اردیبهشت ماه 1403 از ساعت 8:30 تا 12 با مراجعه به این پارکینگ‌ها از جزئیات مزایده مطلع شوند و از وسایل نقلیه موجود بازدید کنند. در خصوص وسایل نقلیه موضوع این مزایده پس از طی مراحل قانونی، حکم قطعی قضایی صادر شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان تأکید کرد: دستگاه قضایی از هیچ کوششی برای حفاظت از اموال عمومی و خصوصی، فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • ۲۸۹ محدوده معدنی استان آذربایجان غربی از طریق مزایده واگذار می‌شود
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • واگذاری ۲۸۹ محدوده معدنی در آذربایجان غربی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی