Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۲ مرتبه آتش بس یمن را نقض کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۲ مرتبه آتش بس یمن را نقض کرد. در طول مدت زمان مذکور، پهپاد‌های جاسوسی رژیم سعودی بر فراز آسمان استان‌های مأرب و صعده به پرواز درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، جنگنده‌های متجاوز سعودی مناطقی در استان صعده را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند. این در حالی است که سعودی‌ها مناطق مسکونی در استان مأرب را نیز بمباران کردند.

این در حالی است که پیشتر محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن به موضع‌گیری درباره آتش بس دوماهه یمن پرداخت و به ظاهر سازی ائتلاف سعودی در این زمینه اشاره کرد.

وی افزود: از زمان اجرایی شدن آتش بس دوماهه، ائتلاف سعودی اجازه رسیدن هیچ هواپیمایی را به فرودگاه صنعا نداده است. رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن همچنین تاکید کرد: ائتلاف سعودی مانع از رسیدن کشتی‌های حامل سوخت به بندر الحدیده می‌شود. ائتلاف سعودی آتش بس را هم نقض می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ائتلاف سعودی یمن اسرائیل آتش بس ائتلاف سعودی آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ

استرلینگ و کوکوریا وضعیت مبهمی برای ادامه حضور در چلسی دارند

طرفداری | به گزارش تلگراف، عملکرد بحث برانگیز رحیم استرلینگ و مارک کوکوریا در فصل جاری، ممکن است سران چلسی را به فکر فروش این دو بازیکن بیاندازد. هرچند رحیم استرلینگ با ۸ گل و ۸ پاس گل در فصل جاری آمار به نسبت قابل قبولی را به ثبت رسانده، اما استمفوردبریج از این بازیکن باتجربه انتظار بیشتری دارد و در صورت دریافت پیشنهادی هنگفت، فروش او را بررسی می‌کند. بر اساس خبرها، چندین باشگاه از لیگ حرفه‌ای عربستان به جذب استرلینگ علاقه نشان داده و قصد دارند در تابستان ۲۰۲۴، برای خرید او اقدام کنند. چلسی آماده‌است تا با بررسی پیشنهادهای سعودی‌ها، به بهترینِ آن‌ها پاسخ مثبت داده و اجازه جدایی وینگر ۲۹ ساله خود را صادر کند.

گفتنی است رحیم استرلینگ تا سال ۲۰۲۷ با چلسی قرارداد دارد و ارزش تقریبی او توسط ترنسفرمارکت، ۴۵ میلیون یورو تخمین زده شده‌است.

آینده مبهم مارک کوکوریا

یکی دیگر از بازیکنانی که وضعیت مشخصی برای فصل آینده ندارد، مارک کوکوریا است. فول‌بک اسپانیایی طی مدت زمان حضورش در چلسی بارها مصدوم شده و بازی‌های زیادی را به همین دلیل از دست داده‌است. کوکوریا در فصل جاری هم تنها ۲۰ بازی برای چلسی انجام داده‌ و کادر فنی این تیم نتوانسته روی او به عنوان یک بازیکن همیشه در دسترس حساب باز کند.

با وجود قراردادی که تا سال ۲۰۲۸ معتبر است، چلسی ممکن است شرایط مشابه استرلینگ را برای کوکوریا نیز اعمال کند: یعنی در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، به جدایی این بازیکن رضایت دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد