Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@05:12:03 GMT

◄ پایانه مرزی دوغارون همچنان بسته است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۶۶۰۱

◄ پایانه مرزی دوغارون همچنان بسته است

تین نیوز

سرپرست اداره ترانزیت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: مجموعه های فعال در پایانه مرزی دوغارون امروز یکشنبه تعطیل است و منتظر نتیجه گفت و گوهای مرزی با طرف افغان هستیم.

به گزارش تین نیوز، مرتضی مجردی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعلام شده است واحدهای اداری و مسوول در پایانه مرزی امروز یکشنبه به محل کار نیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعطیلی مرز دوغارون موقتی است و ما نیز در انتظار اعلام نظر مرزبانی برای از سرگیری فعالیت مرزی طی روزهای بعد هستیم.

سرپرست اداره ترانزیت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با توجه به بسته بودن موقتی مرز فعلا محدودیت و یا منعی برای حرکت ناوگان باری از نقاط مختلف کشور به مرز دوغارون اعلام نشده است.

مجردی افزود: با توجه به وجود سه توقفگاه(پارکینگ) مناسب در شهر تایباد، ظرفیت خوبی برای توقف ناوگان باری در منطقه وجود دارد و رانندگان هیچ نگرانی برای حضور در محدوده شهرستان مرزی تایباد نداشته باشند.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع محلی دیروز شنبه در پی انجام برخی فعالیتهای خارج از چارچوب قواعد مرزی از سوی نیروهای وابسته به طالبان در محدوده نقطه صفر مرزی دوغارون در خراسان رضوی، این مرز مهم بسته اعلام شد.

مرکز شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در ۲۲۸ کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است. تایباد از سمت شرق و جنوب شرق هم مرز با کشور افغانستان است.

گمرک دوغارون واقع در شهرستان تایباد با یک قرن سابقه فعالیت در فاصله ۱۸ کیلومتری مرز ایران و افغانستان در حوزه صادرات، واردات، ترانزیت و مسافر فعالیت دارد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل خراسان رضوی پایانه مرزی دوغارون مشهد پایانه مرزی دوغارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)

تروریست‌های صهیونیست شب گذشته خانه‌ای در غرب رفح را بمباران کردند و زنان و بچه‌های فلسطینی را به خاک و خون کشیدند.

دیگر خبرها

  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)