Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت نیواطلس، این باعث می‌شود که این شرکت نخستین  شرکتی باشد که سرویس اینترنت استارلینک اسپیس‌ایکس را ارائه می‌کند.

این استارت‌آپ  فضایی خصوصی با پرتاب ماهواره‌های بیشتری به مدار به تقویت فناوری خود ادامه می‌دهد.

پس از پرتاب اولین مجموعه از ماهواره‌ها در سال ۲۰۱۹، اسپیس‌ایکس به سرعت در حال ساخت صورت فلکی خود برای پوشش زمین در اینترنت پرسرعت خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر حدود ۲۰۰۰ ماهواره استارلینک در مدار قرار دارند و شرکت قصد دارد هزاران ماهواره دیگر را مستقر کند؛  هرچند که این برنامه انتقادهایی را نیز به دنبال داشته است.

در هر صورت، اسپیس‌ایکس به پیشبرد این سرویس ادامه می‌دهد و حتی اخیرا یک گزینه ممتاز برای کاربران رده بالا معرفی کرده است. بر اساس گزارشی که در هفته جاری در وال‌استریت ژورنال منتشر شد، این شرکت همچنین به دنبال کار بر روی راه‌هایی برای دسترسی در هواپیماهای تجاری و آزمایش این سرویس با چندین هواپیما از جمله هواپیماهای دلتا ایرلاینز در طول یک سال گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید:

اینترنت ماهواره‌ای استارلینک گران شد! | بحران اوکراین می‌تواند یکی از دلایل باشد

اما JSX در این خصوص اولین خواهد بود و اعلام کرده است که سرویس استارلینک در اواخر سال جاری برای هر مشتری در داخل هواپیما رایگان خواهد بود.

این ایرلاین خود را به عنوان یک «سرویس جت پرنده» معرفی و به‌عنوان یک شرکت حمل و نقل در مسافت کوتاه عمل می‌کند که پروازهای چارتر با ۳۰ صندلی را بین شهرهای مختلف آمریکا ارائه می‌دهد.

کد خبر 671911 برچسب‌ها اینترنت هواپیما اسپیس‌ ایکس - فضا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اینترنت هواپیما اسپیس ایکس فضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار از افزایش ۲۵ درصدی مصرف ای‌تی‌کی(سوخت مخصوص هواپیما) در نوروز سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲ در منطقه چابهار خبر داد.

حسین شمسایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ماه سالجاری بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار لیتر ای‌تی‌کی به ناوگان هواپیمایی منطقه اختصاص یافت.

وی تعداد پروازهای انجام شده طی بازه زمانی یاده شده را ۱۹۰ پرواز عنوان کرد و افزود: با توجه به تعداد پروازهای انجام شده در مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۳۸ درصدی را در تعداد پروازها شاهد بوده‌ایم.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار با اشاره به افزایش ورود مسافران نوروزی به منطقه در سالجاری، خاطرنشان کرد: منطقه چابهار با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی مقصد گردشگری مردم بومی و سایر گردشگران کشور در ایام مختلف سال است.

وی به آمادگی کامل این شرکت جهت ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و افزود: رضایت‌مندی مردم و مقامات محلی از نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی نشان‌دهنده تلاش‌ همکاران ما در این ایام است که با به کارگیری تمام توان در انجام این مهم از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • اینترنت رایگان برای معلم‌ها
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود