Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@03:13:03 GMT

پکن با خطر بالای ابتلا به شیوع کرونا مواجه شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۶۸۴۱

پکن با خطر بالای ابتلا به شیوع کرونا مواجه شد

پکن پایتخت چین در پی شناسایی شماری از بیماران جدید با خطر ابتلای بالا شیوع ویروس کووید ۱۹ مواجه است.

به گزارش قدس آنلاین، پس از گزارش چهار مورد جدید تایید شده به کرونا و ۱۰ مورد ناقل خاموش، یک مقام بهداشتی، گفت: پکن با خطر بالای ابتلا به کووید-۱۹ مواجه است، زیرا پایتخت چین شاهد چندین شیوع بوده است که شامل زنجیره‌های انتقال متعدد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات چین همچنین هشدار دادند که تعطیلات اول ماه مه(خرداد) آینده سختی برای پیشگیری و کنترل کرونا پکن خواهد بود.     

"پانگ شینگو" معاون مرکز پیشگیری و کنترل بیماری شهرداری پکن گفت: موارد تازه شناسایی شده درپی انجام آزمایشات روی گروه گردشگران متشکل از افراد مسن، گروهی از کارگران و شماری از دانش آموزان مقطعه متوسطه بوده است.  

فعلیت مدرسه در منطقه چائویانگ پکن، جایی که آزمایش ۹ دانش آموز با آزمایش نوکلئیک اسید مثبت شد، به مدت هفت روز به حالت تعلیق درآمد و در حال انجام تحقیقات اِپیدمیولوژی است.

روستای بیوو در منطقه شونیی حومه پکن جایی که کارگران در آن زندگی می کنند، نیز در قرنطینه قرار گرفته است.

به گفته مقامات بهداشتی پکن، تمام ۱۴۰ نفر از گروه گردشگران سالمند در قرنطینه قرار گرفتند.

اگرچه تاکنون علت اصلی شیوع موارد جدید کرونا مشخص نشده است؛ اما مقامات پکن اعلام کردند با توجه به مقیاس گسترده فعالیت این افراد در چند روز گذشته، خطر انتقال همچنان بسیار بالا است.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آخرین آمار از میزان کرونا در چین شمار فوتی های کرونا در چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، حسینی سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء، گفت: مجموعه قرارگاه با توجه رسالت خود همواره در کنار دولت‌ها بوده و به عنوان بازوی اجرایی دولت نقش آفرینی می‌کند و در تمام حوزه‌های عمرانی و زیرساختی و در ٨ هلدینگ قرارگاه خاتم‌الانبیاء تمرکز داریم؛ مهمترین پروژه‌های مهم قرارگاه حضور در پروژه فشار افزایی میادین نفت و گاز بوده که نتیجه آن کمک به رفع ناترازی گاز کشور است.

سخنگوی این هلدینگ درباره حضور قرارگاه در میادین مشترک و حضور در میدان آرش اظهار داشت: قرارگاه به حوزه میادین مشترک ورود کرده البته میدان گازی آرش شرایط خاص خود را دارد و هنوز کار اجرایی را در میدان آرش شروع نکردیم و همچنین از دیگر پروژه‌های مهم حضور در طرح توسعه فرودگاه حضرت امام است.

وی با اشاره به ارتباط قرارگاه با کشورهای خارجی ادامه داد: قرارگاه در پروژه‌های فرامرزی هم حضور دارد که مهمترین آن صدور خدمات فنی و مهندسی بوده و نمونه اخیر آن، حضور در پروژه‌های سریلانکا بوده‌است. ارزش مشارکت خارجی قرارگاه در پروژه‌های متعدد ۵ میلیارد دلار است و این قراردادها برای کشور ارزآوری قابل توجهی خواهد داشت.

سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه بخش خصوصی در بحث صدور خدمات مهندسی با مشکل نقل و انتقالات مالی مواجه است آیا قرارگاه با این مشکل مواجه نیست، ادامه داد: این مشکل برای تمام مجموعه‌ها و حوزه‌ها وجود دارد و با توجه به محدودیت‌ها در بخش نقل و انتقالات مالی با مشکلاتی مواجه هستیم اما انتقالات در حال جریان است و قفل نشده است.

وی در خصوص مشارکت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، گفت: برنامه‌ریزی برای ورود قرارگاه به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته و جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده است.

کد خبر 6091425 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود