Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-09@02:10:43 GMT

استقلال درس عبرت گرفته است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۶۹۷۳

استقلال درس عبرت گرفته است

ایران اکونومیست-هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: همانطور که تمرکز همه بر روی قهرمانی در لیگ است، مدیران استقلال باید به فکر جذب بازیکن برای فصل آینده هم باشند.

مهدی فنونی‌زاده در خصوص شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: آبی‌ها حذف از جام‌حذفی را فراموش کردند و حالا همگی با روحیه خوب تمام تمرکزشان را برای موفقیت در لیگ برتر گذاشته‌اند تا بتوانند پس از چندین سال به قهرمانی در لیگ دست پیدا کرده و هوادارانشان را خوشحال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شاید در جام‌حذفی حریف را دستکم گرفتیم و اشتباهاتی هم داشتیم اما باید از تمام این مسائل درس عبرت گرفته و تجربه خوبی پیدا کرده باشیم تا در آینده دچار چنین اشتباهاتی نشویم. حالا باید همه طرفداران استقلال، بازیکنان و کادر فنی تمرکزشان را بر روی لیگ گذاشته تا بتوانند به قهرمانی دست پیدا کنند.

فنونی‌زاده افزود: اختلاف ۶ امتیاز با پرسپولیس نباید آبی‌پوشان را دچار غرور کرده و آنها را فریب دهد. هر بازی برای استقلال باید از یک فینال هم مهمتر باشد، تساوی به درد استقلال نخواهد خورد و تنها پیروزی است که می‌تواند ضامن قهرمانی آبی‌پوشان شود.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در حال حاضر تمام تمرکز هواداران، مدیران، بازیکنان و کادر فنی بر روی ۶ بازی باقی‌مانده است که بتوانند نتایج لازم را کسب کرده و به قهرمانی برسند. مدیران استقلال باید از حالا به فکر فصل نقل و انتقالات باشند. جذب بازیکن باید هر چه زودتر انجام شود تا دچار مشکل نشوند. مطمئناً همه تیم‌ها به دنبال جذب بازیکنان خوب و تکنیکی هستند. استقلال هم باید بنا بر نیازهایش بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده تا بتواند در فصل آینده هم حضور پرقدرتی داشته باشد.

فنونی‌زاده در خصوص وضعیت تیم سپاهان گفت: این تیم در حال حاضر در کوران لیگ قهرمانان است، بازیکنانش از آمادگی خوبی برخوردارند و مطمئناً بعد از اتمام مرحله مقدماتی این بازی‌ها، زردپوشان اصفهانی باید به مصاف استقلال بروند؛ بازی در اصفهان برگزار خواهد شد و طرفداران سپاهان هم به ورزشگاه خواهند آمد. نویدکیا و یارانش نمی‌خواهند برابر استقلال بازنده باشند. استقلال هم باید از تجربه‌های گذشته استفاده کرده، آماده‌ها را به میدان بفرستد و این دیدار سنگین را با پیروزی به پایان برساند.

وی در پایان گفت: دو تیم نساجی و آلومینیوم اراک به فینال لیگ قهرمانان رسیدند، باید به آنها تبریک گفت. شاید سرخابی‌ها هرگز فکر نمی‌کردند که این دو تیم به جای آنها در فینال باشند اما دستکم گرفتن حریف و تا حدودی بدشانسی باعث شد دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران تنها نظاره‌گر فینال جام‌حذفی باشند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم

مدافع پیشین استقلال گفت: با تلاشی که از بازیکنان و همینطور شور و اشتیاقی که در بین هواداران استقلال وجود داشت، قهرمانی را حس کردم. - اخبار ورزشی -

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 2 بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر اظهار داشت: بازی قشنگی بود و هر دو تیم تلاش‌شان را کردند. حساسیت‌ها، بازی را خراب نکرد و هیجان خوبی داشت. بازیکنان استقلال با تمام وجودشان جنگیدند و این مسئله خیلی مهم بود. در سه، چهار هفته گذشته اشاره کردم که بازیکنان به خاطر هواداران تلاش بیشتری داشته باشند و در دیدار با ذوب‌آهن مزدشان را گرفتند. برگشت به بازی و جبران گل خورده شخصیت تیمی و بازیکنان استقلال را نشان داد.

استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط

وی در مورد تأثیرگذاری جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو در استقلال تصریح کرد: در اینکه کیفیت بلانکو و ماشاریپوف خوب است، شکی نیست اما هر بازیکن خارجی که می‌آید باید کیفیت بالایی داشته باشد. این دو بازیکن در تیمی هستند و در جایی بازی می‌کنند که می‌توانند بیشترین گل را بزنند، آنها پشت مهاجم یا مهاجم هستند و به همین خاطر شانس گلزنی زیادی دارند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به 4 هفته پایانی باقی مانده برای شاگردان جواد نکونام یادآور شد: بازیکنان باید تمرکز داشته و دنبال عملکرد خودشان باشند. اینکه دنبال نتایج دیگر تیم‌ها باشند، کار درستی نیست. اگر کارمان را درست انجام دهیم قطعاً برنده خواهیم بود. با تلاشی که بازیکنان داشتند و شور و اشتیاقی که بین هواداران بود، قهرمانی استقلال را حس کردم. زمانی که تیم یک بر صفر عقب بود، قاطع گفتم 2 بر یک می‌بریم. وقتی استقلال گل دوم را زد، اطرافیانم با تعجب نگاهم می‌کردند. قرار بود به استادیوم بروم ولی به خاطر کسالتی که داشتم نتوانستم بروم ولی بازی بعدی حتماً به ورزشگاه می‌روم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم
  • بروخه (۳) ۱-۱ (۴) فیورنتینا؛ ویولا دوباره در فینال لیگ کنفرانس اروپا
  • پاری سن ژرمن با وجود هزینه‌های نجومی، باز هم از قهرمانی اروپا بازماند
  • پاسخ مبهم ام باپه به سوال خبرنگاران در مورد آخرین بازی اروپایی او برای پاری سن ژرمن
  • دهه «رکود، عبرت، تجربه»/خسارت ۱دهه توقف ذخیره‌سازی گاز ایران
  • هواداری که دورتموند را به فینال سی‌ال برد (عکس)
  • دانکه ترزیچ: هواداری که دورتموند را به فینال سی‌ال برد (عکس)
  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی