Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت اله خاتمی با بیان اینکه اولویت مصرف زکات فطره معیشت فقرا و نیازمندان است، گفت: زکات به عنوان یک فریضه واجب الهی از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا باید مبلغین برای تبلیغ و ترویج این فریضه مهم به صورت ویژه تلاش کنند.

او با بیان اینکه طبق نظر اکثر مراجع عظام تقلید اولویت اول هزینه کرد زکات فطره معیشت نیازمندان است، گفت: با وجود نیاز‌های معیشتی فقرا و نیازمندان، هزینه کرد زکات در سایر امور به غیر از معیشت محرومان جایز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان گفت: اقدام جالب و ابتکاری کمیته امداد استان زنجان در واریز زکات فطره جمع آوری شده به حساب نیازمندان توسط بانک‌ها در روز عید سعید فطر، استان زنجان را الگویی برای این کار در کشور تبدیل کرده است.

او به اهمیت تبلیغات به ویژه فریضه زکات از طریق برنامه‌های صدا وسیمای مرکز زنجان اشاره کرد و گفت:اطلاع رسانی درست از اقدامات و فعالیت‌ها در حوزه جمع آوری و هزینه کرد زکات موجب اعتماد افزایی بیشتر به کارکرد‌های شورای زکات شده و همین امر زمینه افزایش مشارکت بیشتر مردم در برنامه‌های اجرایی زکات می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه زنجان زکات فطره زکات فطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۲۵ واحد مسکن تحویل نیازمندان داده می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078542 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس