Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:48:35 GMT

جمع‌آوری هزار و ۹۰۰ معتاد متجاهر از سطح منطقه ۱۵

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۷۳۲۷

جمع‌آوری هزار و ۹۰۰ معتاد متجاهر از سطح منطقه ۱۵

به گزارش خبرگزاری مهر، بیستمین جلسه قرارگاه آسیب‌های اجتماعی شهر تهران به ریاست علیرضا زاکانی صبح امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با حضور نمایندگان دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به ویژه جمع آوری معتادان متجاهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه آخرین وضعیت مصوبات هجدهمین جلسه قرارگاه آسیب‌های اجتماعی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه جلسه شهرداران مناطق درگیر با معضل معتادان متجاهر گزارشی از آخرین وضعیت جمع آوری معتادان متجاهر از سطح مناطق خود ارائه کردند.

سید مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ در گزارشی کوتاه با اشاره به لزوم ایجاد سهمیه بندی جمع آوری برای این منطقه اعلام کرد: از حدود هزار نفر معتاد متجاهر سطح منطقه ۳۰۰ نفر آن‌ها جمع آوری شده است و اگر سهمیه جمع آوری ایجاد شود آمادگی جمع آوری مابقی معتادان متجاهر نیز وجود دارد و در ادامه اقدامات نیز ۷۵ درصد پلاک‌های قرمز منطقه تخریب، جمع آوری و پلمب شد.

رضا پوریافر شهردار منطقه ۴ در گزارشی از آخرین وضعیت جمع آوری معتادان متجاهر از سطح منطقه ۴ بیان کرد: هزار و ۳۵۰ معتاد متجاهر از سطح منطقه ۴ جمع آوری شده است که ۶۰ نفر آن‌ها از بانوان بودند.

در ادامه جلسه قرارگاه آسیب‌های اجتماعی شهر تهران امیر یزدی شهردار منطقه ۱۲ در تشریح آخرین وضعیت جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح منطقه ۱۲ گفت: از ابتدای اجرای طرح، هزار و ۶۰۰ معتاد متجاهر از سطح منطقه ۱۲ جمع‌آوری و در ادامه نیز ۱۰۵ پلاک قرمز شناسایی و با دستور قضائی پلمب شد.

شهردار منطقه ۱۲ ادامه داد: ۱۴۱ بنای متروکه و خرابه نیز در سطح منطقه شناسایی شد و اطلاعات آنها در اختیار پلیس قرار گرفت.

مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ نیز در گزارشی کوتاه اعلام کرد: از ابتدای طرح جمع آوری معتادان متجاهر هزار و ۴۲۰ معتاد از سطح منطقه جمع آوری و نزدیک به ۷ مورد اماکن نیز پلمب شد.

مهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵ با بیان این مطلب که هزار و ۹۰۰ معتاد متجاهر از سطح منطقه جمع آوری شده است، گفت: ۱۸۰ واحد پلمب و تغییر کاربری در سطح منطقه ۱۵ انجام شده است.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ نیز در گزارش خود بیان کرد: قرارداد پنج برج نوری بسته شده است و شب گذشته نیز ۱۰۱ نفر در گرمخانه‌های ما مستقر بودند.

مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ بیان کرد: این گزارش از آخرین وضعیت رود دره فرحزاد است که در بازدید روز پنجشنبه حاصل شد، از مجموع دو هزار و ۱۰۰ متر طول رود دره فرحزاد، اقدام‌های لازم در هزار و ۳۵۰ متر آن انجام شده است.

نوزدهمین جلسه قرارگاه آسیب‌های اجتماعی شهر تهران هفته گذشته در مجموعه باغ موزه دفاع مقدس با حضور فعالان فرهنگی و اجتماعی برگزار شده بود.

کد خبر 5473760

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران علیرضا زاکانی معتاد متجاهر شهرداری تهران شورای شهر تهران ماه رمضان 1401 شب های قدر آموزش و پرورش موزه شهر تهران آلودگی هوا پلیس راهور حج تمتع قوه قضاییه گردشگری علیرضا زاکانی تخلفات رانندگی جمع آوری معتادان متجاهر شهردار منطقه آخرین وضعیت منطقه ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد