Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@06:34:12 GMT

نمایشگاه ضیافت با ۶۰ غرفه در کرمانشاه برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۷۴۵۱

نمایشگاه ضیافت با ۶۰ غرفه در کرمانشاه برپا می‌شود

حامد وفاپور مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: گفت: نمایشگاه طرح ضیافت رمضان از پنجم تا نهم اردیبهشت ماه در غالب ۶۰ غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ساعات ۱۶ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه دائر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشارکت کنندگان کالا‌هایی نظیر مواد غذایی، خرما، لبنی، خشکبار، روغن، برنج و شوینده و بهداشتی را در این نمایشگاه به شهروندان عرضه خواهند کرد در توضیح علت تأخیر در برپایی این نمایشگاه، گفت: تأخیر در تأمین و عرضه کالاهای تنظیم بازار نظیر مرغ، گوشت، میوه و خرما در این نمایشگاه  از عوامل تأخیر در برپایی این نمایشگاه بوده است.

 مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه افزود: دسترسی آسان مردم به کالا‌های مصرفی مورد نیاز، ایجاد فضای رقابتی مناسب بین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان و تقویت جریان عرضه مستقیم کالا  از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۴۰۵ هزار و ۱۰۶ تن انواع کالا و محصول هستند. همچون روال هر هفته بیشترین عرضه های امروز مربوط به سیمان است. به این ترتیب یک میلیون و ۲۱۷ هزار و ۴۷۶ تن سیمان در تالار سیمان روی تابلو می رود. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Ix8

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)